Ik heb gisteren een speedtouch 580 wireless router gekocht. op deze wireless router heb ik nu 2pc's gewoon met kabels aangesloten en dit ging perfect. Het is de bedoeling dat er ook een laptop op het netwerk wordt aangesloten, deze moet wel draadloos. De laptop vind het netwerk automatisch en geeft dit ook aan. maar toch lukt het niet om bijvoorbeeld te internetten. Ik heb een cd-tje bij de router gekregen waarmee ik alleen wat software hoefde te installeren en dan werkte alles gewoon bij de pc's, bij de laptop lukt dit helaas niet. Ik weet dat ik op een of andere manier de laptop toestemming moet geven om in het netwerk te komen (door iets in te stellen op de router) maar ik weet niet precies hoe of wat... ik ben trouwens wel bij de instellingen gekomen van de router zelf (door het ip-adres van de router in internet-explorer in te typen) maar ik weet niet wat ik hier nu precies in moet stellen... alvast bedankt voor de hulp!
ps) ik heb al van alles geprobeerd om dit te vinden (manual,google,search) maar het lukt nog steeds niet..
ps) ik heb al van alles geprobeerd om dit te vinden (manual,google,search) maar het lukt nog steeds niet..