Toon posts:

E-Mail weg dankzij Antispam van Norton?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Norton Internet Security op m'n computer. Hier zit Norton AntiSpam bij die ik enabled heb. Nu is er een belangrijke e-mail geblokt door AntiSpam en ik heb geen idee hoe ik deze terug kan halen.

Wat ik geprobeerd heb:
- Je kunt bij de 'View Logs' aanklikken achter de geblokte emails 'retrain as clean'. Dit werkt blijkbaar niet;
- Overal gezocht bij de Help e.d. van het programma;
- Hier op GoT gezocht..

Ik kan het nergens vinden en ik moet die email hebben (en nee het vragen of ze het nog een keer willen sturen zal niet werken).

Mark

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:09
ben bang als anti-spam hem geblocked heeft hij um waarschijnlijk niet meer zal kunnen terug halen.
waarschijnlijk heeft ie um verwijdert en heeft de mailserver hem ook niet meer of je moet imap gebruiken dan zouw de mail nog op de server kunnen staan.
maar waarom kun je niet vragen of ze um nog een keer sturen kleine moeite lijkt me en nooit geprobeert is altijd fout

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik gebruik Norton AntiSpam in combinatie met Outlook Express en in Outlook Express wordt keurig een extra mapje aangemaakt met de logische naam Norton AntiSpam Folder en daarin worden verdachte mailtjes gedropt.