Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

NEC 22I problemen met sms

Pagina: 1
Acties:

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:52
Ik ben sinds 16-6-2003 in het bezit van een NEC 22I. Deze telefoon heb ik gekregen van KPN na een abbo verlening van 2 jaar. (nadat ik een brief van kpn hieover heb gekregen)

Sinds ongeveer 2 maanden komen ongeveer de helft van al mijn smsjes pas na enkele uren of dagen aan. Tenzij het verstuurd is van een KPN toestel dan komen ze helemaal niet meer aan.

Na veelvuldig contact met de helpdesk van KPN komt het er op neer dat het volgens hun een bekend probleem is (ze waren er al heel lang van op de hoogte). En dat zij er absoluut niks aan kunnen doen(ze beroepen zich op het feit dat er 12 maanden fabrieksgarantie op de telefoon). ze gaven me 3 "oplossingen"

1. Mijn toestel regelamtig aan en uit te zetten want dat zou kunnen helpen.
2. Een nieuw toestel (maar doen moet ik mijn abbo verlengen met 2jaar)
3. Een softwareupdate maar dat kost mij ongeveer 100 euro

Ik ben van mening dat de bovenstaande oplossingen niet redelijk zijn omdat het mij altijd geld kost of dat ik nog langer aan hun abbo vast zit. Ik betaal momenteel ruim 60 euro per maand aan mijn telefoon en mijn abbo loopt nog tot eind 2006.

Wat is jullie mening hierover? en zijn er meer mensen -met een NEC 22I- die dit probleem herkennen?

[ Voor 12% gewijzigd door One-eye864 op 26-10-2004 00:46 ]

• One-eye864
niemand?

• One-eye864
Heeft helemaal niemand hier een reactie op?