Ik weet niet of de problemen gerelateerd zijn, maar ik heb last van het volgende: mijn geluid (winamp 5.05 maar ook in sommige spelletjes/flash) hapert, elke seconde heel even niets.
Ik ging op zoek naar het probleem.. Eerst even de taskmanager geopend en trof daar het volgende aan
Dus het gebruik van de cpu was niet gelijk aan het opgetelde gebruik van alle programma's.... ook na nog een keer opnieuw opstarten is dit het probleem. Verder heb ik al nagekeken naar de ide instellingen (was meestal eerste vraag in topics met een vergelijkbaar probleem) en deze staan op UDMA5(hdd) en UDMA2(dvd).
Overige hardware: (acer aspire 1501 LMi notebook)
amd athlon 64 DTR 3000 (1800MHZ)
512MB Ram
60Gb hdd (genoeg vrij ruimte)
win xp home
Iemand een idee waardoor deze dingen kunnen komen?
Ik ging op zoek naar het probleem.. Eerst even de taskmanager geopend en trof daar het volgende aan
Dus het gebruik van de cpu was niet gelijk aan het opgetelde gebruik van alle programma's.... ook na nog een keer opnieuw opstarten is dit het probleem. Verder heb ik al nagekeken naar de ide instellingen (was meestal eerste vraag in topics met een vergelijkbaar probleem) en deze staan op UDMA5(hdd) en UDMA2(dvd).Overige hardware: (acer aspire 1501 LMi notebook)
amd athlon 64 DTR 3000 (1800MHZ)
512MB Ram
60Gb hdd (genoeg vrij ruimte)
win xp home
Iemand een idee waardoor deze dingen kunnen komen?
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!