problemen met macromedia flash player plaatje opslaan

Pagina: 1
Acties:

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
geachte tweakers,

ik heb de search al gebruikt en al voor andere plaatjes gezocht en ook geprobeerd het probleem te zoeken bij google maar is niet gelukt! :(

mijn probleem: ik moet voor het vak aardrijkskunde een praktische opdracht maken over een stadsdeel in amsterdam. ik heb amsterdam noord gekozen. maar ik heb een plattegrond nodig van het buikslotermeerplein in amsterdam noord. nou heb ik een super platte grond gevonden op de volgende link: http://www.boventy.nl/floor.web
maar dat plaatje wil ik dus in word gebruiken en nog tekst bij voegen. maar ik kan het niet opslaan en niet copieren omdat het een flash bestand is. weet iemand misschien hoe ik het kan copieren of kan opslaan want ik heb het echt nodig! ik kan geen ander geschikt plaatje vinden en ik moet het po morge afhebben! het telt ook mee voor 12.5% voor mijn eindcijfer.... ik zit in 5 havo... :+

iemand opties?

alvast bedankt daan _/-\o_

• DaannO
niemand? please is er niet een tooltje voor ofzo? ik gebruik firefox....
Modbreak:Kicks zien we liever pas na tenminste 24 uur; zeker niet na een klein halfuur :/

[ Voor 40% gewijzigd door intoxicated op 25-10-2004 13:01 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
PrintScreen... en dan plakken in Paint/Word :?

[ Voor 6% gewijzigd door ElementriX op 24-10-2004 18:06 ]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 21:12
Op Printscreen drukken als je de plattegrond voor je hebt en dan plakken in Paint. Dan kan je het plaatje nog bewerken en opslaag als .jpg ofzo.
DaannO schreef op 24 oktober 2004 @ 17:53:
niemand? please is er niet een tooltje voor ofzo? ik gebruik firefox....
Trouwens, kicken in 22 minuten is niet gewenst op GoT, je loopt hier al een aantal maanden rond, dus ik verwacht dat je in de tussentijd toch wel een keer de FAQ hebt gelezen.

[ Voor 56% gewijzigd door MuddyMagical op 24-10-2004 18:07 ]

• MuddyMagical
<onzin>

[ Voor 98% gewijzigd door MuddyMagical op 24-10-2004 18:07 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Ik dacht ook gelijk aan printscreen.. zo moeilijk is dat niet :P

Edit:
MuddyMagical schreef op 24 oktober 2004 @ 18:10:
[...]

Iedereen moet 1 keer beginnen. In het begin wist ik ook het verschil tussen een proc en mem niet....
Ja en daar is dit forum niet voor bedoeld :)
Daar heb je zoiets als beginnersweb voor.

[ Voor 72% gewijzigd door Xof op 24-10-2004 18:15 ]

• MuddyMagical
Xof schreef op 24 oktober 2004 @ 18:09:
Ik dacht ook gelijk aan printscreen.. zo moeilijk is dat niet :P
Iedereen moet 1 keer beginnen. In het begin wist ik ook het verschil tussen een proc en mem niet....

• DaannO
sorry!! ik weet dat het hier voor niet bedoeld is! maar het pobleem was dat ik ten einde raad was en omdat er al zo weinig plaatjes over te vinden waren begon ik het benauwd te krijgen!! had alles al geprobeerd maar op de simeplste dingen kom je nooit op!! bedankt!! _/-\o_

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
eerder beginnen, krijg je het ook minder benauwd ;)
Pagina: 1