ik wil graag kijken of de overige 4 pipelines van mij asus 6800 aangezet kunnen worden.
kan iemand mij vertellen hoe ik dit precies moet doen en of dit gevaarlijk s voor mijn kaart.
verder had ik gehoord dat als je met rivatuner wat veranderd ie niet op de achtergrond draait kan iemand mij vertellen hoe hij dan wel de informatie over eventueel pipelines enzo opslaat.
verder heb ik nog een probleempje met framerates bij de nvidia demo nalu en timbury
ik kom niet hoger als 2 frames per seconde en dat terwijl mijn broer met de zelfde kaart 22 tot 25 haald.
met andere games lijkt ie wel lekker te draaien en heefd ook betere framerates alleen hapert ie wel vaak tussendoor.
ik gebruik 61.77 drivers (nieuwste op nvidia site)
verdere systemspecs zijn amd 2500+ @ 2200MHZ (3200+)
MSI K7N2 DELTA ILSR
768MB DDR333
40 GIG Samsung (waar windows op draait) verder nog 2x 60 gig en 1x 120 gig.
650 watt sweex voeding
ik hoop dat jullie de andwoorde hebben op mijn vragen alvast bedankt
kan iemand mij vertellen hoe ik dit precies moet doen en of dit gevaarlijk s voor mijn kaart.
verder had ik gehoord dat als je met rivatuner wat veranderd ie niet op de achtergrond draait kan iemand mij vertellen hoe hij dan wel de informatie over eventueel pipelines enzo opslaat.
verder heb ik nog een probleempje met framerates bij de nvidia demo nalu en timbury
ik kom niet hoger als 2 frames per seconde en dat terwijl mijn broer met de zelfde kaart 22 tot 25 haald.
met andere games lijkt ie wel lekker te draaien en heefd ook betere framerates alleen hapert ie wel vaak tussendoor.
ik gebruik 61.77 drivers (nieuwste op nvidia site)
verdere systemspecs zijn amd 2500+ @ 2200MHZ (3200+)
MSI K7N2 DELTA ILSR
768MB DDR333
40 GIG Samsung (waar windows op draait) verder nog 2x 60 gig en 1x 120 gig.
650 watt sweex voeding
ik hoop dat jullie de andwoorde hebben op mijn vragen alvast bedankt