Toon posts:

[chello] Meerdere mailboxen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden was het mogelijk om bij chello een tweede (pop)mailbox in te stellen. Dit heb ik toendertijd gedaan, en alles werkte naar behoren. Nu heb ik sinds donderdag het nieuwe modem aangesloten, en nu is het niet meer mogelijk om a) op m'n 2e mailbox te komen en b) om een nieuwe mailbox aan te maken. Mail naar het adres wordt gebounced, met de error dat de recipient niet bestaat :?

Is UPC wel erg snel teruggekrabbeld met de extra mailboxen, zie ik iets over het hoofd of is er ergens iets kapot?

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06-2025
ik heb ook chello en ook een nieuwe modem en daarvoor al een 2e mailbox maar dat werkt allemaal nog goed. Misschien even bellen naar de helpdesk?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 17:20:
Is UPC wel erg snel teruggekrabbeld met de extra mailboxen
Ja. Blijkbaar zijn de nieuwe boxen kortstondig geimplementeerd voordat de hardwareupgrade van de mailserver zover was. Het schijnt tzt weer mogelijk te gaan worden, waarbij 'zt' mogelijk dit jaar nog is. Bestaande extra accounts blijven overigens wel gewoon werken :z

Oslik blyat! Oslik!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 19:42
Oh, dat verklaard weer het een en ander. Ik had afgelopen week namelijk ook diverse extra mailboxen ingesteld. En tot grote schrik kwam ik erachter dat deze opeens weg waren, maar gelukkig nog wel werkten. Wel raar dat ze dat opeens weer terugdraaien zonder duidelijke vermelding.

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op 24 oktober 2004 @ 23:22:
[...]

Bestaande extra accounts blijven overigens wel gewoon werken :z
Ehm, of niet dus. Mijn account werkt écht niet meer :'(
Het hoort dus gewoon te werken? Dan gaat er morgen gewoon ff een telefoontje naar chello...

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 17:45:
[...]

Ehm, of niet dus. Mijn account werkt écht niet meer :'(
Het hoort dus gewoon te werken? Dan gaat er morgen gewoon ff een telefoontje naar chello...
Probeer eens of je er wel in komt via de webmail -> http://mail.chello.nl

Verwijderd

Topicstarter
Aanmeldpoging is mislukt. Probeer het opnieuw.
Ook dat biedt geen uitkomst. Naja, dan geef ik het maar op. Morgen even een telefoontje plegen dat ik het toch vrij stijlloos vind om iemands mail zomaar af te snijden, en ook gelijk een eigen domeintje reggen om maar m'n eigen mail te regelen.. :P

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Als je inlogt op My Service op www.chello.nl, zie je daar je mailaccounts nog wel staan?

[edit]
Ah ik zie het... De optie om de boel te beheren is er momenteel helemaal niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Bergen op 25-10-2004 18:07 ]

Pagina: 1