Ik ben van plan me T mobile abbo te verlengen met een jaar en kan dan ook weer een keuze maken uit wat mobieltjes. Ik heb er een aantal tussenuit gehaald waar ik uit wil kiezen. Ook o.a. op kieskeurig.nl gekeken en kwamen ze eigenlijk alle 3 goed uit de bus. Toch nog even als laatste check besloten hier te posten. Wellicht dat er mensen zijn die slechte of juist goede ervaringen hebben met 1 van de onderstaande toestellen. Of eventueel handige tips. Ik ben er een tijdje uitgeweest dus ben er niet meer zo op de hoogte van. Ik wil graag een compact toestel zonder uitsteekbare antenne. Dat zijn ze gelukkig dan alle 3
. verder maak ik niet zoveel gebruik van internet/email. Bellen en sms/mms doe ik er alleen maar mee hehe. Maar een mooi kleurenscherm en de keuze uit leuke wallpapers vind ik wel geinig. Ook downloaden van ringtones is wel grappig. Zover ik weet ondersteunen ze allemaal dit maar misschien is het bij de 1 van eenvoudiger dan bij de ander. Oh en als laatste de camera is ook wel leuk soms. Wat zijn de verschillen op dat gebied.
Het gaat om de volgende:
Nokia 6230
Samsung SGH-E820
Sony Ericsson K700I
Alvast bedankt.
Het gaat om de volgende:
Nokia 6230
Samsung SGH-E820
Sony Ericsson K700I
Alvast bedankt.