Keuze uit 3 mobieltjes

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik ben van plan me T mobile abbo te verlengen met een jaar en kan dan ook weer een keuze maken uit wat mobieltjes. Ik heb er een aantal tussenuit gehaald waar ik uit wil kiezen. Ook o.a. op kieskeurig.nl gekeken en kwamen ze eigenlijk alle 3 goed uit de bus. Toch nog even als laatste check besloten hier te posten. Wellicht dat er mensen zijn die slechte of juist goede ervaringen hebben met 1 van de onderstaande toestellen. Of eventueel handige tips. Ik ben er een tijdje uitgeweest dus ben er niet meer zo op de hoogte van. Ik wil graag een compact toestel zonder uitsteekbare antenne. Dat zijn ze gelukkig dan alle 3 :) . verder maak ik niet zoveel gebruik van internet/email. Bellen en sms/mms doe ik er alleen maar mee hehe. Maar een mooi kleurenscherm en de keuze uit leuke wallpapers vind ik wel geinig. Ook downloaden van ringtones is wel grappig. Zover ik weet ondersteunen ze allemaal dit maar misschien is het bij de 1 van eenvoudiger dan bij de ander. Oh en als laatste de camera is ook wel leuk soms. Wat zijn de verschillen op dat gebied.

Het gaat om de volgende:
Nokia 6230
Samsung SGH-E820
Sony Ericsson K700I

Alvast bedankt.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

Ik heb laatst ook zitten kijken naar een t-mobile verlenging en 2 van die mobieltjes. (sony & nokia)
Ik heb de volgende 2 dingen besloten..
1. Ik neem geen verlenging, maar sluit een nieuw abbo af want dat scheelt me zo'n 80 euro.
2. Ik heb gekozen voor de nokia, omdat ik de sony ericcsson gewoon plain ugly vind. :)

[ Voor 4% gewijzigd door job op 24-10-2004 17:04 ]

• mradem
Ik heb ook gekeken om een nieuw t-mobile abo te nemen maar kwam daar totaal niet voordeliger uit. Waar heb jij gekeken als ik vragen mag. Of wat moest je voor de nokia betalen en bij welk abonnement.

• job

job

Ik heb gekeken bij de www.2call.nl
met 225 min. betaal ik voor de nokia 26 euro.
zou ik m'n abbo verlengen, dan kost het mij 144 euro. (hmm dacht dat die minder duur was.)

kijk hier voor de prijzen voor de nokia: http://www.2call.nl/detail.php?ID=59
sony ericsson: http://www.2call.nl/detail.php?ID=71

Let er ook een beetje op waar je je mobiel koopt.
Je kan voor de goedkoopste shop gaan, maar kijk dan altijd naar de ervaring die anderen met zo'n winkel hebben.
Kijk eens in de shopsurvey..
Of kijk op www.telecomvergelijker.nl

[ Voor 76% gewijzigd door job op 24-10-2004 17:29 ]

• mradem
Als ik me abo verleng voor 1jaar (150min) dan betaal ik 50 euro voor de nokia6230.

Bij 2Call kom ik op 88 euro.

[ Voor 17% gewijzigd door mradem op 24-10-2004 18:07 ]

• job

job

hmm, bij welke shop verleng jij de boel dan??

Wel een beetje offtopic trouwens zo langzamerhand :P

[ Voor 41% gewijzigd door job op 24-10-2004 18:26 ]

• mradem
Bij T-Mobile zelf. Die stuurde mij een brief met contractverlengings mogelijkheden.

• mradem
Maar idd beetje offtopic :) . De nokia is overigens wel als enige 5 weken levertijd. is nogal in trek volgens mij.

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
tja, die samsung valt voor mij af, hij heeft nl. geen bluetooth.

De nokia vs. de SE is een hele lastige telefoon, SE heeft de naam iets degelijker te zijn, ze hebben bijvoorbeeld nét een iets beter ontvangst etc.

De Nokia heeft echter de mogelijkheid tot uitbreiding van het geheugen e nziet er (vind ik) iets mooier uit.

Ik raad je aan om nog eens de grote topics over beide telefoons door te lezen
en vooral om eens naar een winkel te gaan en ze even vast te houden en allebei te testen!

Over het vrschil in kwaliteit van de camera's etc. kan ik kort zijn...dat maakt héél weinig uit!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SE is degelijker en imo makkelijker te bedienen. De Nokia heeft inderdaad geheugenuitbreiding, dat is wel leuk afhankelijk van wat je met je telefoon wil (als je geen mp3s speelt of speelfilms gaat kijken op je telefoon is het geheugen van de SE ruim voldoende).

Ik zou voor de SE gaan.. ik heb zelf de T610 (voorganger van deze telefoon) en ben er echt super tevreden over :)

• mradem
Ik heb een creative mp3 spelertje dus voor de mp3 doe ik het niet. ik heb zelf nog nooit een andere telefoon gehad dan een SE. Hebben het altijd goed gedaan. Vind van de SE wel mooi dat het een redelijk groot beeldscherm heeft.

Het simpele uiterlijk van de nokia heeft ook wel wat moois.

[ Voor 13% gewijzigd door mradem op 24-10-2004 19:54 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik zou de 6230 nemen. Mp3, bleutooth , filmjes kijken, uitbreidings mogelijkheiden, camera. Alles goede kwaliteit.

Verwijderd

zelfde verhaal hier

maar heb een nokia 6230 op moment en heb pas 2x t-mobile zakelijk optimaal voor 1 jaar afgesloten en simmetjes in de kast gegooit.

dus mooi een nokia 6230 voor 150 euro ;)

als ik nu verleng met sim only kom ik op 222 voordeliger uit (in die richting) dus 72 euro voordeel ;)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Tja, euh... Internet & Telefonie - policy en FAQ
Een topic waarin je aangeeft te twijfelen tussen een aantal telefoons en vraagt welke je moet kiezen heeft geen zin en zal worden gesloten. Die vraag word je geacht zelf te kunnen beantwoorden.
niet de bedoeling dus
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.