[XPSP2] melding popupblocker offline site met activex uitsch

Pagina: 1
Acties:

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:14

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Sorry voor de titel maar ik kon niet meer kwijt.
Mijn probleem;

Ik heb voor mezelf een pagina gemaakt waar een aantal favorieten, radio stations enz op staan. Ook staan er activex besturingselementen op.

Nu staat die pagina offline op mn hardeschijf, maar ik krijg steeds dat irritante bericht van de windows popupstopper in sp2, dat ie de activex elementen heeft uitgeschakeld.

Nu kun je wel gewoon vertrouwde pagina's toevoegen maar dit werkt enkel met http adressen 8)7 , offline webpagina's accepteert ie dus niet.

Is er een mogelijkheid om dit handmatig in het register te zetten, want t moet wel ergens worden opgeslagen lijkt mij.
Want elke keer op dat balkje klikken om het toe te staan werkt ook niet lekker :|

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-04 11:55
In je internet explorer -> extra -> internet opties -> geavanceerd en daar een vinkje aanzetten voor "Active inhoud mag worden uitgevoerd in bestanden op mijn computer"

En voortaan beter zoeken! ;)

[ Voor 40% gewijzigd door qwertyuiop op 24-10-2004 16:55 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 15:04

job

Dan schakel je de bescherming compleet uit.
Niet al te veilig.. dan zit je pc zo vol met allerlei spyware troep.

Ik weet eigenlijk ook niet echt een goede oplossing.. maar lijkt mij wel een mooie middenweg.
Zet deze pagina op je webspace :)
Die ene seconde dat je langer moet wachten lijkt me niet al te veel uitmaken.

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-04 11:55
Euh zolang dit lokaal is kan het weinig kwaad.

Het houd niet in de de active inhoud op niet lokale webpagina's metteen uitstaat! :)

[ Voor 15% gewijzigd door qwertyuiop op 24-10-2004 17:12 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-04 15:04

job

Uit niet nee, want je schakelt het met dat vinkje juist in.

Ik vraag me af of je hiermee activex niet voor alle sites inschakelt...
Want dat wil je dus niet hebben. tenminste ik niet.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:14

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
nee precies daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten. Ik wil wel dat die popupblocker gewoon netjes zijn werk blijft doen, aangezien ik nog al eens op niet al te veilige websites kom ;)

De pagina online zetten is uiteraard ook een idee, maar ik blijf t vreemd vinden dat ik niet gewoon een offline pagina kan toevoegen, maarja zo zal onze Bill het wel gewild hebben 8)7
Pagina: 1