Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Speakers] Logitech Z5500 kabels verlengen?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Zoals veel van jullie vast wel weten komt Logitech met een nieuw broertje van hun 680 boxenset.

Dit nieuwe broertje ziet er wat anders uit en heeft ietsje scherpere specs.
Nadeel is wel dat de kabels vastzitten aan de speakers.

Nu is mijn vraag: Is het mogelijk om deze kabels gewoon door te knippen en ze daarna te verlengen? Of krijg je dan vervormingen in je geluid, of andere problemen?

Het gaat dus om dit product: http://www.logitech.com/i.../EN,CRID=2,CONTENTID=9486

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik zou ze niet door gaan knippen maar verlengen via de aansluitingen. Beetje zonde om in zo'n dure set te gaan klooien.

[ Voor 27% gewijzigd door CrashOne op 24-10-2004 16:16 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

je kan ze verlengen (doorknippen , draad aan solderen tape of krimpkous erom heen)
of je schroeft ze open en maakt geheel nieuwe kabels eraan

kabel haal je bij de gamma oid

geen van de 2 methodes zal het geluid beinvloeden :)

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Als je de kabels echt te lang maakt zul je wel geluidsverschil gaan merken. Maar zo erg zal het niet zijn. Ik zou zelf ff de kast open maken en een nieuw kabeltje maken. Koop dan meteen goede geluidskabels :) Suc6

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bij mijn creative 5.1 set zijn de kabels ook te kort om in elke hoek van de kamer te komen

heb er verlengkabels voor gehaalt met een normale audio plug eraan, kostte totaal 20 euro voor 4 kabels, geef toch liever 20 euro exta uit dan dat ik erin ga snijden