Popup die niet geblocked wordt

Pagina: 1
Acties:

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik wil graag een popup open website maken, die niet geblocked wordt door googlebar en andere popup blockers....

Het gaat om productspecificaties die met een knopje geprint moeten kunnen worden. Dus op de algemene product pagina een knop die de specificaties pop-uppen en waar met een knopje in die popup geprint kunnen worden.

Blocken popup blockers _blank oid? En een div laten verschijnen is wel mogelijk maar kan je dan instellen wat voor deel er geprint moet worden?

Heeft iemand hier een idee voor?

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Een dialoogvenster? Alleen ik weet niet of dat ook werkt in andere browsers naast IE.

[edit]
iets met dhtml kan misschien ook iets leuks opleveren.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 15:27 ]

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:53

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik ben bang dat je pech hebt. Teveel mensen hebben in het verleden teveel last gehad van allerlei ongewenste pop-ups, zodat nu gewoon alle pop-ups keihard geblokkeerd worden.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• BitBit3r
Hrmz, goeie, nog niet aan gedacht...
Maar kan je die ook opmaken? Niet die standaard grijze unit zegmaar...
Volgens mij niet, toch?

Verwijderd

dat kan dus wel :)

• BitBit3r
Jorikjet, hoe :) Met javascript oid?
Maar kan je een deel van een pagina laten printen? Bijvoorbeeld een div?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heb je al geprobeerd of het werkt? Pop-ups die na een actie van de gebruiker worden geopend worden namelijk vaak wel toegelaten.

Ik vind persoonlijk de fijnste oplossing voor zoiets een simpele link zonder javascript of targets, je kunt namelijk in een print stylesheet aangeven welke onderdelen wel/niet moeten worden afgedrukt waardoor je je bezoekers helemaal niet hoeft lastig te vallen met allerlei vensters.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:18

crisp

Devver

Pixelated

BitBit3r schreef op 24 oktober 2004 @ 15:29:
Jorikjet, hoe :) Met javascript oid?
Maar kan je een deel van een pagina laten printen? Bijvoorbeeld een div?
Ja, met CSS

Trouwens, een goede popupblocker blocked alleen ongewenste popups en zou een window.open op een onclick niet moeten blokkeren, of in elk geval een melding moeten geven. Helaas zijn er ook veel brakke popupblockers in gebruik.

Intentionally left blank

• BitBit3r
Ok, tnx allemaal voor de snelle replies, ik ga wel een beetje googlen en kijken of het een beetje simpel te doen is...
Ik gebruik zelf geen popup blocker, maar als "gewenste" popups wel toegestaan worden, dan denk ik dat ik gewoon wel zo een popup ga gebruiken.

Pagina: 1