Toon posts:

Snelhei @home Almelo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is er iemand hier die (in de buurt van) Almelo kabelt met @home ?
Zoja, wat is je gem. sneheid, ik ben zeer beniewd, 17 jan. komen ze het eindelijk bij ons instaleren !!

Iedereen alvast een gelukkig 2001!!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

@home is redelijk stabiel overal :)... Dus ik gok dat je ook gewoon lekker kunt genieten van 250 kb/esc ;)

Verwijderd

Met een beetje pech inderdaad 250, maar zeer regelmatig wel wat sneller.......... :)

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-08 18:18
Ik kan lekker met 8 k/s downen, want ik krijg geen @Home, ook al woon ik in Almelo (heeeeeerlijk om daar over door te zeuren).

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

Arfman

Drome!

Waarom niet ? Kun/wil je het niet betalen ? Is het niet beschikbaar ofzo ? Je woont toch in Almelo ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Praat me niet van internet via de kabel. Ik wacht al 6 weken op antwoord van die knakkers. :( en ik ben er nu aardig zat van en ik zit nu thuis zonder internet. Gelukkig is er nog werk!!!!

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Greetinx,

Ik heb sinds 21 dec, ook kabel internet via de cogas in almelo. En ik trek gemiddeld zonder download accelerator enzo zo`n 150 Kb/sec. Maar het varieert aardig, afhangend van welke server je je data binnen haalt. Want het is ook wel `ns 280 Kb /s geweest en hoger!

BlackSun
Pagina: 1