[12move] Geen email in Microsoft outlook

Pagina: 1
Acties:

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02 13:15
Ik heb voor een kennis een computer geherinstaleerd en alles werkt weer naar behore, op de email na.

het gata hier over een 12move inbelverbinding (nu tiscali) Die een error geeft bij het aanmelden op de pop3 server. ("-Err Access not allowed from source ip"), na wat te googlen op deze melding probeer in eens de pop3 server van tiscali ipv die van 12move waarna ik een andere melding krijg: (Uw wachtwoord is onjuist.).

Terwijl ik op de webmail gewoon in kan loggen met deze gegevens en als ik het wachtwoord copy/paste is het nog steeds fout. (wel zo copy paste dat t werkt, omdat je niet zomaar wachtwoorden kan copyen ;))

Nou vond ik ook wat problemen over de eerste melding dat het zou komen doordat je in zou loggen met een verbinding die niet van hun is, maar dat is hier niet van toepassing omdat ik gewoon via dezelfde inbelverbinding inlog.

Kan iemand mij toevallig hiermee helpen ?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

De foutmelding zegt het al... jouw IP-adres wordt blijkbaar geweigerd door de pop-server. Misschien ben je geblokkeerd vanwege spam (door spyware ofzo). Vraag het eens bij de helpdesk van 12move. Ik denk niet dat je het zelf kunt oplossen...

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 09:02
Omdat het is een gratis account is, kan je alleen mail ophalen via de inbelaccount van 12move. Daar staat hoogstwaarschijnlijk een verkeerd telefoonnummer. Verander het telefoonnummer naar 0676077777 en probeer 't eens opnieuw.

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-02 13:15
Het vreemdie hiervoor is dat het dus een compleet schone pc is, die voor e format wel goed werkte.