mijn oog was gevallen op de mx6000i van philips omdat deze ook een netwerk mogelijk heeft. maar heb ik nog een paar vragen na de gebruiksaanwijzing en 1 (zijn er niet meer volgens mij) gelezen te hebben.
-kan deze dvd speler nou ook divx van een cd of dvd lezen of alleen maar via het netwerk. (en is het als het nou nog niet mogelijk is wel mogelijk via een software update) ik hoor tegenstrijdige berichten?
-kan deze dvd speler probleemloos op een router aangesloten worden die UPnP ondersteunt en kan ik via de dvd speler dat ook muziek plaatjes en films van alle aangesloten computers beluisteren?
-kan deze dvd speler ook .vob files lezen die op een computer staan opgeslagen?
-de subwoofer is geintegreed in de zuilen. geeft de ingebouwde sub ook daadwerkelijk het zelfde geluid als een losse sub (ik heb geen mogelijkheid om te luisteren)
-kan je via lan ook opnemen naar een hdd op een computer
hier nog wat opgezochte info:
kieskeurig.nl
Product Leaflet
product informatie
Streamium site van Philips
handleiding
Demo
Connected site van Philips
Topic op GOT
Maar in al deze informatie bronnen staat niet wat ik zoek.
-kan deze dvd speler nou ook divx van een cd of dvd lezen of alleen maar via het netwerk. (en is het als het nou nog niet mogelijk is wel mogelijk via een software update) ik hoor tegenstrijdige berichten?
-kan deze dvd speler probleemloos op een router aangesloten worden die UPnP ondersteunt en kan ik via de dvd speler dat ook muziek plaatjes en films van alle aangesloten computers beluisteren?
-kan deze dvd speler ook .vob files lezen die op een computer staan opgeslagen?
-de subwoofer is geintegreed in de zuilen. geeft de ingebouwde sub ook daadwerkelijk het zelfde geluid als een losse sub (ik heb geen mogelijkheid om te luisteren)
-kan je via lan ook opnemen naar een hdd op een computer
hier nog wat opgezochte info:
kieskeurig.nl
Product Leaflet
product informatie
Streamium site van Philips
handleiding
Demo
Connected site van Philips
Topic op GOT
Maar in al deze informatie bronnen staat niet wat ik zoek.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 120879 op 25-10-2004 17:21 ]