Toon posts:

[Caraudio] Cd-text bij Pioneer headunits

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pioneer p3600 autoradio gekocht en deze werkt naar behoren.
De radio heeft de feature 'cd-text' waarmee je bij cd's en mp3 cd's de namen van de liedjes etc. op het
beelscherm kan laten vertonen.
Echter kun je alleen kiezen of je bijvoorbeeld de cd titel,naam arties of naam van het liedje wilt zien. Daarnaast loopt de tekst 2x op het scherm en staat hij vervolgens stil.
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om zowel de naam van de arties als de naam van het liedje te zien en daarnaast of het kan dat de text continu blijft bewegen?

Verwijderd

Of de text een enkele keer of continu blijft lopen moet je in kunnen stellen in het Menu van de radio zelf. Of je artist en naam van het liedje tegelijkertijd kan weergeven moet even eens in het Menu van de radio zelf in te stellen zijn (even in de handleiding kijken anders he ;) )

Bij zelf gebrande CD's zou je in ieder geval er wel voor kunnen zorgen dat je artist en naam van het liedje tegelijkertijd ziet, door bijvoorbeeld in Nero bij de CD-Text ingave bij óf ARTIST de artist en naam van het liedje in te vullen met bijvoorbeeld een '/' ertussen óf dit te doen bij TITEL.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 14:52:
Of de text een enkele keer of continu blijft lopen moet je in kunnen stellen in het Menu van de radio zelf. Of je artist en naam van het liedje tegelijkertijd kan weergeven moet even eens in het Menu van de radio zelf in te stellen zijn (even in de handleiding kijken anders he ;) )

Bij zelf gebrande CD's zou je in ieder geval er wel voor kunnen zorgen dat je artist en naam van het liedje tegelijkertijd ziet, door bijvoorbeeld in Nero bij de CD-Text ingave bij óf ARTIST de artist en naam van het liedje in te vullen met bijvoorbeeld een '/' ertussen óf dit te doen bij TITEL.
thx voor de tip,had al in de handleiding gekeken maar daar stond enkel in dat als je een bepaalde knop indrukt dat de text nog een keer gaat lopen.

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Nope, dat kan niet.. het is of de titel of de artiest... Als je mp3 luisterd ken je natuurlijk knutselen met de naam van het bestand..

En alleen de duurdere pioneer hu's kunnen continue text scrollen (mijn 7600 kan het wel)

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
MrBarBarian schreef op 25 oktober 2004 @ 10:50:
Nope, dat kan niet.. het is of de titel of de artiest... Als je mp3 luisterd ken je natuurlijk knutselen met de naam van het bestand..

En alleen de duurdere pioneer hu's kunnen continue text scrollen (mijn 7600 kan het wel)
ok,nou ja dan houdt het op :P toch bedankt voor de reply