Toon posts:

[Outlook] 'De berichteninterface heeft onbekende fout ...'?

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe lei :)

3 maand geleden heb ik geformateerd. Voor die format heb ik mijn e-mails vanuit mijn Postvak In naar mijn bureaublad gesleept en dan die in een map gestoken en naar een externe hdd verplaatst.

Nu, na die format kon ik mijn mails niet meer terug slepen, zelfs niet openen. Windows ziet ze als emails (door een enveloppe icoon + de msg extentie).
Fouten die ik krijg zijn:

"De berichteninterface heeft onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw op". 7 keer gedaan trouwens.

Die mails moeten niet persé in Outlook geopend worden, ik moet ze gewoon kunnen afdrukken...

Alvast bedankt !

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je al eens geprobeerd de berichten in Outlook Express te importeren? Als dat lukt kun je ze indien gewenst ook weer importeren in Outlook.

Btw, mijn excuses voor de beschuldiging van luiheid in het eerdere topic. Je probleem is iets complexer dan ik eerst aannam. Je had beter meteen je vraag hier samengevat gesteld.

[ Voor 41% gewijzigd door satcp op 24-10-2004 14:10 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat deze je probleem wat beter beschrijft :) Als je de email in Notepad opent; wat zie je dan?

Outlook problemen > [Outlook] 'De berichteninterface heeft onbekende fout ...'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik kan .msg bestanden gewoon openen in Outlook en naar een bepaalde map kopieren, het lijtk me dus dat je of Outlook niet fatsoenlijk hebt geinstalleerd, of een andere versie.

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 24 oktober 2004 @ 14:09:
Als je de email in Notepad opent; wat zie je dan?
ÐÏࡱá > þÿ þÿÿÿ & ' ( ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ

Zoiets :)