Toon posts:

Outlook problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb dit probleem al een tijdje en het geraakt maar niet opgelost, daarom ga ik niet alles neertypen, maar een linkje geven naar een ander forum

hierzo: http://shrimptalk.spellet...ead.php?s=&threadid=63337

Alvast bedankt !

Verwijderd

als je niet eens de moeite neemt om je probleem hier neer te zetten, waarom moeten wij dan wel de moeite geven om op dit betrekkelijk makkelijke probleem antwoord te geven?

Anyway, wel OS gebruikt je moeder? Das redelijk van belang

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In plaats van het op Shrimpcity en hier te vragen had je het beter eens opgezocht met Google. Dan was je nu al lang aan het formatteren. Dit getuigt van pure luiheid...

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem staat al beschreven in een andere thread, dus voor jullie blijft het hetzelfde, dus ik zie het probleem niet... En ik kan toruwens die tijd wel goed uitsparen om verder te proberen...

Anyway, het os is Win XP pro sp1.

Bedankt !

Verwijderd

Topicstarter
SatCP schreef op 24 oktober 2004 @ 13:45:
In plaats van het op Shrimpcity en hier te vragen had je het beter eens opgezocht met Google. Dan was je nu al lang aan het formatteren. Dit getuigt van pure luiheid...
Totaal geen luiheid, ik betrouw liever op mensen die er ervaring mee hebben en die ik ken.

en trouwens, er zit een kleine 3 maand tussen, ik heb die onlangs nog eens opgevist omdat die mails immens belangrijk zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 13:48 ]

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het PST-bestand van Outlook bevat alles wat je nodig hebt. Kopieer dat als backup en plaats het later gewoon weer terug. Geen gezeik met backupprogramma's...

Verwijderd

Topicstarter
SatCP schreef op 24 oktober 2004 @ 13:48:
Het PST-bestand van Outlook bevat alles wat je nodig hebt. Kopieer dat als backup en plaats het later gewoon weer terug. Geen gezeik met backupprogramma's...
Ik zal het even uitleggen.

Voor het formateren heb ik die mails in een apart mapje gesleept. Dus geselecteerd in Postvak In en dan in een mapje op een andere harde schijf.

En na die format wilde ik die mails terug in Postvak In slepen, wat blijkbaar maar niet wil lukken.

De reden waarom ik niet voor import en export gekozen heb is omdat onze adresboek via die manier steeds verloren ging, en mss ook wel die mails.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vwoalen Arrie, start even een nieuw topic waar je alle informatie gewoon inzet inplaats van een luie link naar een ander forum. Dit is een vorm van crossposten die we niet waarderen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.