Toon posts:

Canon s300 Printkop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Via de search al geprobeerd maar niks gevonden.
Ge Googled: NIKS
Canon zelf: Niks

Vandaar nu hier de vraag :P

een goede kennis van mij heeft een canon s300. Nu zijn de printkoppen kapot volgens hem en hij vroeg mij waar die goedkoop waren. Gezegt dat ik het zou uitzoeken maar heb alleen de Serie nummer dus Canon S300. gekeken of ik ergens informatie kon vinden over de printkoppen maar niks :(

Kan iemand mij helpen om even de nummer te geven van welke printkoppen er in de s300 moeten.
Prijzen kan ik dan zelf wel zoeken :)

Dus heb je toevallig een canon s300 of weet je zo het nummer van de printkoppen dan alvast bij voorbaat dank :D

Groetjes

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ff mailtje sturen naar hun prima helpdesk ?

Verwijderd

Topicstarter
dat d8 ik dus ook maar kan dus nergens een mail adres van hun helpdesk vinden alleen een telefoonnummer wat dus weer geld gaat kosten aangezien ze je altijd lang aan de telefoon houden

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je kan natuurlijk proberen om een mailtje te verzenden aan helpdesk@canon.nl

Offie ook aankomt? Ik weet het niet. Maar het kost in ieder geval niets.

Verwijderd

Canon heeft een aparte firma die losse onderdelen als printkoppen levert. Bij de helpdesk weten ze wel hoe de firma heeft.
Schrik niet van de prijs. De kans is groot dat de kosten even hoog liggen als een compleet nieuwe printer. Ik heb het namelijk zelf ook een keer opgevraagd mijn Canon. Toen ik de prijs (geloof 189 euro incl. verzend en handlingkosten) hoorde heb ik de printer maar bij het grofvuil gezet en een nieuwe gekocht.