Toon posts:

MyAdsl - vandaag snelheidsproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een MyGiga abbo( 2-8mbit) Ik ondervind de laatste 2 dagen wat problemen met internet. De ene site kan wel benaderen en de andere weer niet(of langzamer). Het gaat vandaag 24-10, 13:09 een stuk langzamer als normaal. Hebben meerdere gebruikers van MyGiga problemen !!!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik zit hier met een MyMax verbinding, en inderdaad is het internet rete sloom. Bij speedtest haal ik wel gewoon 53kB/sec down, maar tijdens het surfen gaat alles ontzettend traag. In 50% van de gevallen moet ik een aantal keer op F5 rammen voordat de pagina op m'n scherm verschijnt. Ontzettend irritant!

Zie ook TweakDSL *new and/or improved* deel 8

MyADSL wordt net als TweakDSL verzorgd door Cambrium. Beide maken dus gebruik van hetzelfde netwerk (het verschil zit hem dus met name in de naam..)

[ Voor 28% gewijzigd door JJapie op 24-10-2004 13:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
GFM schreef op 24 oktober 2004 @ 13:13:
Ik zit hier met een MyMax verbinding, en inderdaad is het internet rete sloom. Bij speedtest haal ik wel gewoon 53kB/sec down, maar tijdens het surfen gaat alles ontzettend traag. In 50% van de gevallen moet ik een aantal keer op F5 rammen voordat de pagina op m'n scherm verschijnt. Ontzettend irritant!

Zie ook TweakDSL *new and/or improved* deel 8

MyADSL wordt net als TweakDSL verzorgd door Cambrium. Beide maken dus gebruik van hetzelfde netwerk (het verschil zit hem dus met name in de naam..)
Dat is precies wat ik bedoel. We moeten morgen maar ff gaan bellen met cambrium.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56
Een quote uit het eerder aangehaalde topic:
Ghandi schreef op 24 oktober 2004 @ 13:35:
[...]

Wat me even duidelijk moet zijn is of het probleem alleen extern optreed. Als news gewoon door loopt, betekend het dat het de link op core1 moet zijn op dit moment.

Daar heb ik inderdaad noodgedwongen een andere interface moeten nemen, zoals in de afkondiging van het onderhoud geschreven.

Straks zal ik proberen te achterhalen hoe ik de oude interface weer aan de praat krijg; rond 18.00 (etenstijd, volgend dalmoment), zal ik proberen deze op telecity 2 te activeren.
Rond etenstijd zal er dus aan gewerkt worden. Hopelijk met enig effect..

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:31
Inderdaad, ik wou gisteren al opnieuw mijn windows installen omdat ik dacht dat die onder de spyshit zat ofzo.. RETEtraag