Toon posts:

Netscape automatisch opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Hoe kan ik ervoor zorgen dat Netscape mijn standaard browser wordt en niet meet Inernet Explorer?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik dacht even dat Netscape inmiddels was uitgestorven, maar toch zijn er kennelijk nog mensen die het gebruiken :)

In Windows XP kan het heel gemakkelijk met "Set Program Access and Defaults", het icoontje dat er met Service Pack 1 was bijgekomen, dacht ik.

Het is ook te bereiken via het Control Panel (Configuratiescherm) onder het icoontje Add/Remove Programs (Software?). Hier kun je in de linkerkantlijn kiezen voor "Set Program Access and Defaults".

HTH :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ten eerste was het gemakkelijk geweest als je je versie van Windows en van Netscape er even bij had gezet. Daarnaast was je zo een eind op weg geweest als je even op google had gezocht met 'netscape default browser. Daarmee had je als eerste link dit resultaat gekregen waar redelijk duidelijk staat uitgelegd hoe je van netscape je standaard browser maakt.

De volgende keer is wat meer informatie over je systeem en wat je aan vooronderzoek gedaan hebt misschien wel praktisch om erbij te vermelden. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Renegade op 24-10-2004 13:05 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter