Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn klein broertje komt hier binnen met zijn TI-84plus, paar dagen oud, hij vertelt met dat er ineens opkomt:

Waiting...

Please install operating system now.

Jaja, ik kan het al raden, proberen spelletjes erop zetten waarschijnlijk.

nuja, ik ga naar de TI site, probleem word herkent in hun database, daar staat dat je TI OS downloader moet openen, rekenmachien aanzetten, en als er die foutmelding staat van waiting... dat je dan kabel + rekenmachien moet selecteren, en dan op start download drukken, maar als ik dat doe krijg ik dit te zien:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/koenpje/ti-84.JPG

Heb al andere usb poort geprobeerd, andere pc geprobeerd....

Natuurlijk zegt windows onbekend aparaat gevonden aangezien het "OS" van de ti-84 plus kapot is

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Misschien een linkje naar de database? En moet je geen drivers voor de Ti84 installeren op je pc? (geen idee hoe dat werkt) Misschien een probleem met de usb versie (1.1, 2.0)

Verwijderd

Topicstarter
Drivers instaleren gaat niet aangezien windows niet herkent welke usb aparaat het is. En bij aparaat beheer staat er onbekend usb aparaat, maar als hij de cd dan scant voor een driver vindt hij niets

edit:

Toen de ti-84 wel nog werktte zei de pc mooi : TI-84 gevonden, hardware is geinstaleerd en werkt

Nu zegt hij dus onbekend aparaat

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 13:01 ]

• joerideturck
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08-2022
Probeer de software van de CD nog eens opnieuw te installeren en steek nieuwe batterijen in het rekenmachine. Ik had hetzelfde probleem, Windows herkende het rekenmachine ook niet meer maar ik kon met de OS downloader wel nog verbinding maken, ik kreeg wel een error tijdens het downloaden. Na de nieuwe batterijen en het herinstalleren van de software werkte het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Na een paar keer re-installen, batterijen van plaats versteken werktte het ineens toch de update :)