hallo
ik dacht vanmorge: laat ik eens ff far cry installeren, was een goed spel, zag er vet uit, en toen met mijn ouwe systeempje amper vooruit te brande... Nu een jaar later met een veel puiker systeem wou ik dit dus spelen. Vreugd was van korte duur..
Specs:
a7n8x-x mobo,
Amd 3000XP,
512 mb pc3200/400mhz ddrram,
GeForce 6800GT 256 mb
namelijk:
De autodetect functie van far cry zet alles maar dan ook ALLES op very low of low, Het laagste wat maar kan dus...
ik vertrouwde dit al niet te erg, en besloot er een schepje bovenop te doen, alles 1 niveau hoger, medium.. Toen ik ingame kwam was het
huilen met de pet op
: Graphics zwaar overbright, superlelijk, en nog niet eens goed zichtbaar.
Sommige textures vielen gewoon helemaal weg, en als er bijv een enemy dood neerviel, werd de grond zwart
Links: GF6800GT, rechts GF4Ti4200
Training:

Vulcano:

je ziet dus wel, dit is helemaal fout
En dit is niet het enigste wat er mankeert: Met Cs: source heb ik lange laadtijden, vet veel haperingen ingame, en om de halve seconden een fpsdrop naar 10 voor een seconde. DIT ZUIGT
En er zijn nog meer spellen waar dit gebeurd, met mijn GF6800GT, en met mijn TI4200 niet!
Wat ik geprobeerd heb:
1) search
2) drivers
3) andere gfxcard
Wat ik nog ga proberen:
1) updates van far cry, maar ik denk dat het niet veel uit zal maken...
2) andere spellen uitchecken of het echt aan me kaart ligt
Ik zat er aan te twijfelen om dit in V&B te zetten, maar leek me niet zo'n goed plan
morgen maar meteen ff de factuur opzoeken, heb besteld bij onlinewinkel, hopen dat ik nog garantie terugkrijg
iemand??
ik dacht vanmorge: laat ik eens ff far cry installeren, was een goed spel, zag er vet uit, en toen met mijn ouwe systeempje amper vooruit te brande... Nu een jaar later met een veel puiker systeem wou ik dit dus spelen. Vreugd was van korte duur..
Specs:
a7n8x-x mobo,
Amd 3000XP,
512 mb pc3200/400mhz ddrram,
GeForce 6800GT 256 mb
namelijk:
De autodetect functie van far cry zet alles maar dan ook ALLES op very low of low, Het laagste wat maar kan dus...
ik vertrouwde dit al niet te erg, en besloot er een schepje bovenop te doen, alles 1 niveau hoger, medium.. Toen ik ingame kwam was het
huilen met de pet op
Sommige textures vielen gewoon helemaal weg, en als er bijv een enemy dood neerviel, werd de grond zwart
Links: GF6800GT, rechts GF4Ti4200
Training:

Vulcano:

je ziet dus wel, dit is helemaal fout
En dit is niet het enigste wat er mankeert: Met Cs: source heb ik lange laadtijden, vet veel haperingen ingame, en om de halve seconden een fpsdrop naar 10 voor een seconde. DIT ZUIGT
En er zijn nog meer spellen waar dit gebeurd, met mijn GF6800GT, en met mijn TI4200 niet!
Wat ik geprobeerd heb:
1) search
2) drivers
3) andere gfxcard
Wat ik nog ga proberen:
1) updates van far cry, maar ik denk dat het niet veel uit zal maken...
2) andere spellen uitchecken of het echt aan me kaart ligt
Ik zat er aan te twijfelen om dit in V&B te zetten, maar leek me niet zo'n goed plan
morgen maar meteen ff de factuur opzoeken, heb besteld bij onlinewinkel, hopen dat ik nog garantie terugkrijg
iemand??
[ Voor 22% gewijzigd door enira op 24-10-2004 15:32 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character