Toon posts:

[Printer] ervaringen met DeskJet 3650

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe printer. Ik vind het vooral belangrijk dat hij vrij snel print. Het is niet belangrijk dat hij foto's mooi weergeeft.

Mycom heeft de 3650 van HP liggen voor € 49.
Nou was mijn vraag wat zijn jullie ervaringen met deze printer?

Als ik met de zoekfunctie op de 3650 zoek, dan komen er vooral problemen naarvoren. Is dat toeval, of is deze printer niet echt geweldig?

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01 18:15
Over de kwaliteit van de printer zelf kan ik niets zeggen. Wat ik wel weet dat je best van budgetprinters afblijft, want ze pluimen je met de cartridges.

Ik weet natuurlijk niet hoeveel je gaat printen, maar een printer van uit een hogere prijsklasse ga je er volgens mij snel uithebben door de lagere inktprijzen.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of de wat duurdere (nieuwere) printers van HP zuiniger zijn met inkt? Ik ben in principe niet van plan erg veel te printen, maar wie weet is dat in de toekomst wel nodig.

Andere mensen nog ervaring met deze printer?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

De nieuwe printers van HP zijn niet zoveel zuiniger. Maar je hebt nu kans dat voor de oude reeks alternatieve cartridges op de markt gaan komen. Bij de nieuwe reeks duurt dat nog minstens 2 jaar. De modellen net boven de 3650 gaan veel beter (zuiniger) met inkt om. Meteen de 5150 al. Als je die nog kan vinden in een winkel zou ik daarvoor gaan. De uitval is ook een stuk minder. De 3650 is echt een budgetprinter voor weinig afdrukken. Als je er veel mee afdrukt is hij binnen de kortste keren kapot.

[ Voor 3% gewijzigd door breinonline op 26-10-2004 08:09 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini