omdat ik over een paar weken naar een lan toe ga heb ik alles uit mijn oude kast [95,-] in mijn nieuwe gedaan [Aopen] ik had de voeding van die aopen kast al in gebruik in mijn oudere kast. nu zit alles er recht in. eerst hingen hier en daar wat kaarten los enzo. maar nu heb ik steeds blauwe schermen in windows. die heb ik vandaag al 3x opnieuw geinstalleerd. zels 1x een blauw scherm tijdens de install... toen heb ik maar besloten om mijn celeron van 950 terug te klokken naar 633. het vreemde is dus.. ik heb niks maar dan ook niks verandert. alleen de kast. nieteens de voeding.
op 633 doet ie het nou stabiel dus het is de processor of het geheugen [wat nu ook langzamer loopt]
maar ik wil hem weer terug op zijn ouder vertrouwde 950 waar ik zo van hou.
de koeler word trouwens opeens wel erg warm maar de fan draait nog.
het sneue is ook. het is een oud moederbord dus 1 of 2 mhz lager kan niet.. ik heb 66-75-83-100 om uit te kiezen en 75 en 83 doe ik leiver niet.
op 633 doet ie het nou stabiel dus het is de processor of het geheugen [wat nu ook langzamer loopt]
maar ik wil hem weer terug op zijn ouder vertrouwde 950 waar ik zo van hou.
de koeler word trouwens opeens wel erg warm maar de fan draait nog.
het sneue is ook. het is een oud moederbord dus 1 of 2 mhz lager kan niet.. ik heb 66-75-83-100 om uit te kiezen en 75 en 83 doe ik leiver niet.