Amaray keepcases

Pagina: 1
Acties:

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Hoi..

Ik ben op zoek voor wat priveprojectjes (involving VideoCDs en DVDrips) naar Amaray DVD keepcases, liefst in de transparante variant. Weet iemand ergens in Nederland, de EU, of ergens anders waar ik die kan krijgen? Als er ook dubbel-DVD Amaray's te koop zijn is dat nog beter, maar het hoeft niet.

Als je een stapel DVDs hebt dan weet je wel welke de Amaray's zijn: degene die goed werken :P

(herkenbaar aan de hub die bestaat uit twee delen drukknop: http://www.amaray.com/amaray_disc_dvds.htm )

Verwijderd

En wat heeft dit met Audio, Video & HiFi Forum te maken :?

|:(

Verwijderd

www.dividence.nl heeft de zwarte. 5 voor 6,95 en 50 voor 59,95. Ik weet echter niet of ze ook de transparante hebben.

• Jasper Janssen
minusone, DVD doosjes hebben met video te maken, is mijn redenering. Als jij een forum hebt gezien waarin het beter past ben je verder dan ik..

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 18:46 schreef Jasper Janssen het volgende:
minusone, DVD doosjes hebben met video te maken, is mijn redenering. Als jij een forum hebt gezien waarin het beter past ben je verder dan ik..
Stuffis Generalis, Hardware Algemeen, Off-Topic forum |:(

Verwijderd

geen van allen...al is opslagmedia misschien een betere keus, vind ik dit forum geen slechte keuze. DVD heeft alles te maken met A en V...

• Jasper Janssen
Mjah.. ik denk dat DVD duidelijk hier thuishoort. DVD doosjes is een beetje een randgeval, als er een "verpakkingen" forum zou zijn zou dat de aangewezen plek zijn.. maar ik denk dat hier toch meer aangewezen is dan een "misc" type forum..

• Jasper Janssen
Maarre, niemand weet dus iets, behalve dividence, die weliswaar een fotootje van Amarays hebben, maar waar niet bijstaat of het geleverde product ook daadwerkelijk van het merk Amaray is?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18

• Jasper Janssen
Bedankt, ik bekijk her morgen even wat uitgebreider als ik weer een wat groter scherm heb dan 640x480 (laptop...).

Antwoord van dividence is trouwens dat het geen Amarays zijn, maar namaak.

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
SuperJewelBoxen zijn veel mooier:7

• Jasper Janssen
Mjah.. ieder zijn smaak.

Maar om even mijn smaak tot uitdrukking te brengen: IEUW!

Het enige voordeel dat superjewels hebben imho is dat ze aan de bovenkant een titelruimte hebben, wat handig is als je ze staand bekijkt -- zoals in een winkelbak dus, en dat ze wat dunner zijn en dus minder ruimte innemen. Het grootste nadeel, naast dat ik ze lelijk vindt :) , is dat ze de DVD enorm sterk vastgrijpen (je hebt trouwens ook keepcase-style doosjes met cd-style hubs, die zijn net zo kut..). Ik houd er niet van als ik mijn schijf 3 cm uit recht moet buigen om hem uit de doos te krijgen. Ik weet wel dat hij daar tegenkan, maar toch, het is niet comfortabel.
Pagina: 1