Hey,
ik heb dus sinds een aantal dagen fifa. Ben meteen gestart met de carriere mode. En omdat ik spellen alleen speel op het hoogste nivo, startte ik mijn carriere dus op wereldklasse.
Maar na een 2-0 en 4-0 nederlaag met NAC werd ik ontslagen.
Ik heb 2 keer gescoord, en heb slechts 2 keer gelijk gespeeld. (0-0 en 1-1), ben inmiddels 6 keer ontslagen. ik verlies dus bijnaalee wedstrijden. De laatste potten speel ik wel al wat beter. Het grote probleem is echter scoren.
Krijg het haast niet voor mekaar, maar dat komt wel goed.
ik lees op andere forums dus alleen maar verhalen over hoe iemand met welke niet- top club de championsleage wint, maar dat is dus op semi prtof nivo of zo.
Mijn vraag is dus:
Wat zijn jou eerste belevingen in de fifa 2005 carriere-opwereldklasse-nivo?
groet
ps. ik heb het over de PC versie
ik heb dus sinds een aantal dagen fifa. Ben meteen gestart met de carriere mode. En omdat ik spellen alleen speel op het hoogste nivo, startte ik mijn carriere dus op wereldklasse.
Maar na een 2-0 en 4-0 nederlaag met NAC werd ik ontslagen.
Ik heb 2 keer gescoord, en heb slechts 2 keer gelijk gespeeld. (0-0 en 1-1), ben inmiddels 6 keer ontslagen. ik verlies dus bijnaalee wedstrijden. De laatste potten speel ik wel al wat beter. Het grote probleem is echter scoren.
Krijg het haast niet voor mekaar, maar dat komt wel goed.
ik lees op andere forums dus alleen maar verhalen over hoe iemand met welke niet- top club de championsleage wint, maar dat is dus op semi prtof nivo of zo.
Mijn vraag is dus:
Wat zijn jou eerste belevingen in de fifa 2005 carriere-opwereldklasse-nivo?
groet
ps. ik heb het over de PC versie
[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 24-10-2004 03:05 ]