Dit is dan het laatste deel van S.T.A.T.S. In deze afleveringen hebben we jullie geprobeerd inzicht te geven in de dagelijkse dingen die we naast het statsposten doen 
We stoppen met deze serie omdat het beter is op het hoogtepunt van een serie te stoppen ipv doorgaan tot er gewoon geen lezers meer zijn
Ik wil hierbij iedereen bedanken die heeft mee gewerkt aan het bedenken en realiseren van deze mini serie: Nightbird, Glurp, Coldrain en Pyrus voor de correcties, Funcracker voor zijn enthousiastme en ideeen, MarkB voor het eerste idee en iedereen die ik vergeten heb.
Ook wil ik hierbij meteen de statsposters (oud en huidig) bedanken voor de uren werk die ze in de DPC steken. Als je onthoudt dat een stuk of 3 a 4 DPCH's posten een half uur per dag neemt denk ik dat dit wel eens gezegd mag worden
Deze serie is dan ook een kleine hommage aan de stats mannen ! 
Nog een maal, veel lees plezier mensjes
Deze serie bestond uit:
Deel 1: [rml][ S.T.A.T.S] Genesis[/rml]
Deel 2: [rml][ S.T.A.T.S] Coming together[/rml]
Deel 3: [rml][ S.T.A.T.S] First blood[/rml]
Deel 4: [rml][ S.T.A.T.S] Très chique[/rml]
Deel 5: [rml][ S.T.A.T.S] Hells gate[/rml]
Deel 6: [rml][ S.T.A.T.S] Insertion[/rml]
Deel 7: [rml][ S.T.A.T.S] Back Home[/rml]
Deel 8: [rml][ S.T.A.T.S] What's in a Blaat[/rml]
Deel 9: [rml][ S.T.A.T.S] When all hope is lost[/rml]
Deel 10: [rml][ S.T.A.T.S] Endgame[/rml]
We stoppen met deze serie omdat het beter is op het hoogtepunt van een serie te stoppen ipv doorgaan tot er gewoon geen lezers meer zijn
Ik wil hierbij iedereen bedanken die heeft mee gewerkt aan het bedenken en realiseren van deze mini serie: Nightbird, Glurp, Coldrain en Pyrus voor de correcties, Funcracker voor zijn enthousiastme en ideeen, MarkB voor het eerste idee en iedereen die ik vergeten heb.
Ook wil ik hierbij meteen de statsposters (oud en huidig) bedanken voor de uren werk die ze in de DPC steken. Als je onthoudt dat een stuk of 3 a 4 DPCH's posten een half uur per dag neemt denk ik dat dit wel eens gezegd mag worden
Nog een maal, veel lees plezier mensjes
S.T.A.T.S - Endgame | ||
|
Deze serie bestond uit:
Deel 1: [rml][ S.T.A.T.S] Genesis[/rml]
Deel 2: [rml][ S.T.A.T.S] Coming together[/rml]
Deel 3: [rml][ S.T.A.T.S] First blood[/rml]
Deel 4: [rml][ S.T.A.T.S] Très chique[/rml]
Deel 5: [rml][ S.T.A.T.S] Hells gate[/rml]
Deel 6: [rml][ S.T.A.T.S] Insertion[/rml]
Deel 7: [rml][ S.T.A.T.S] Back Home[/rml]
Deel 8: [rml][ S.T.A.T.S] What's in a Blaat[/rml]
Deel 9: [rml][ S.T.A.T.S] When all hope is lost[/rml]
Deel 10: [rml][ S.T.A.T.S] Endgame[/rml]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME