LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Ik koop zelf wel een nieuwe HD.
En dan WEL een goede.
Ik weet overigens niet of ik een AUX antenne kabel heb.
@Acolyte, waarom koop je geen PCMCIA wireless kaart?
WIjsheid en geluk toegewenst. Vriendelijke groet... |-:-| Denk niet zwart-wit, maar buiten de kaders ;)
Mijn Topaz 9600 heeft ook GEEN aux kabel.
Ik heb echter nagenoeg nooit problemen met mijn Intel 2200 kaart.
Even iets van een andere orde: heeft iemand tips en/of ervaringen met het bijprikken van geheugen? Ik heb nu 512 MB (SODIMM PC2700 CL2.5), en ik wil er 512 MB bijzetten in het tweede slot.
WIjsheid en geluk toegewenst. Vriendelijke groet... |-:-| Denk niet zwart-wit, maar buiten de kaders ;)
Ik ga vanmiddag proberen of 2x 1g erin werkt, zo niet wordt het 2x 512mb. Ik zal het wel even laten weten in deze thread.
Ik zou trouwens ook wel een andere HD erin willen stoppen (7200rpm dank u wel), maar dan moet ik toch echt even wachten tot deze 40gb schijf dood is...
[ Voor 14% gewijzigd door Acolyte57 op 08-12-2006 13:43 ]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Alleen moet je Windows vantevoren wel laten shutdownen ipv hibernaten, want hij vind het heel raar om wakker te worden met 4x zoveel geheugen
Heeft iemand ooit een proc upgrade gedaan bij een 9600? Is dat lastig om te doen? Ik heb nu een Pentium M 730 en nu ik toch aan het upgraden geslagen ben zou ik daar ook wel een snellere in kunnen duwen... Volgens de Uniwill site kan ik 'up to 2ghz Dothan or Banias' CPUs aan, maar volgens hun kan er ook maar 512mb per SODIM slot in. Not. Iemand enig idee wat de max qua CPU is die erin kan?
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Heb ondertussen al andere notebook aangeschaft. Dat WLan dat niet fatsoenlijk werkte heeft mijn liefde voor deze notebook danig verstoord.
Nu kan ik hopelijk even voort
Speedener, weet je toevallig of je er een 478 of 479 pins proc ingeplugd hebt? Of de code van de Pentium die je gekocht hebt? Dan niet het 7xx cijfer, maar de linker code uit het rijtje:Speedener schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:17:
Ik heb mijn Celeron vervangen door een Pentium, Dat ging prima. Maar wel naar een 1.5 ghz 'maar'.
http://processorfinder.in...rocFam=942&sSpec=&OrdCode
Ik kan geen duidelijkheid krijgen of er een 478 of 479 pins proc in de Topaz moet en das nogal essentieel om te kijken welke proc ik ga proberen te krijgen
Mijn 2 1gb ram stickjes zijn van Samsung, overigens.
Maar het is nog steeds niet helemaal stabiel (nou ja, 100x zo stabiel, maar nog steeds niet 100% uptime)... ik denk dat m'n access point misschien ook niet zo lief is. De zoektocht gaat door!
[ Voor 42% gewijzigd door Acolyte57 op 12-12-2006 16:46 ]
Anoniem: 165641
Zal je altijd zien, heb je eindelijk wat met je jewel en dan is de garantie vervallen wegens staking activiteiten Tradeland en overname door computerland! pff
Heeft iemand al eens probleem gehad dat de optical drive het niet meer deed? Ik kan niets meer met de drive, hij draait wel maar opstarten ho maar. Ook niet via Linux. Op website Jewel stond hint dat je goed moet aandrukken maar helpt ook niet. Een oude ghost terugzetten lukt niet want die heb ik op cd.
Iemand dit meegemaakt? en hoe opgelost? Of moet er een nieuwe in?
Elke tip is welkom!
Groetjes
Anoniem: 165641
PS. Vandaag met Computerland gebeld, er zijn nog mondjesmaat onderdelen; liggen in hoofdfiliaal Eindhoven enne... je garantie blijft gewoon geldig voor deJewel notebooks!
(zie: http://www.computerland.nl/index.php?page=jewelgar)
Ja, als je 'm bij hun gekocht hebtAnoniem: 165641 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:34:
je garantie blijft gewoon geldig voor deJewel notebooks!
(zie: http://www.computerland.nl/index.php?page=jewelgar)

Hier stond een dode link.
En ik realiseerde me dat het eigenlijk echt een TOP ding is maar dat het zo jammer is dat het wlan gedeelte niet lekker werkt. Mede om die rede heb ik een nieuwe gekocht. Maar de Topaz gaat nu lekker mee op vakantie ivm zijn formaat.
Oh, en seriously, gewoon op eBay een WLAN kaartje kopen voor 20 euro en erin proppen. Het is echt te goddelijk om goed WLAN te hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Acolyte57 op 23-12-2006 15:08 ]