Toon posts:

[MSN]Hotmail/MSN Gehackt?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik kan niet meer op mijn MSN komen.
Soms zegt ie verkeerd password, soms te veel keer geprobeert in te loggen.
Dit is al 4 dagen zo!
Niemand heeft m'n password kunnen weten.
Het had namelijk een combinatie van 7 cjfers en 6 letters.
En ja modjes, ik heb de FAQ gelezen, dus geen slotje aub!!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 07:49
Wat hebben wij daarmee te maken :?

Als je echt denkt dat hotmail gehackt is dan kun je beter contact opnemen met MSN.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:43

job

hotmail/msn hacken lijkt me nogal sterk..
Wat mij veel aannemelijker lijkt is dat iemand je paswoord of geheime vraag heeft gegokt.
Of dat je op een publieke plaats vergeten bent uit te loggen.

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 20:42
Mijn vriendin heeft dit soort ongein enige tijd geleden ook meegemaakt. Zij heeft toen via een formuliertje op de passport site haar probleem voorgelegt aan de helpdesk.

Deze zullen je dan een hele waslijst met vragen over je account voorleggen en als je die dan correct beantwoord zullen ze je password resetten en de nieuwe toesturen. Het is wel te hopen dat je dan je gegevens eerlijk hebt ingevult, want anders zul je die vragenlijst dus niet kunnen beantwoorden.

De passport helpdesk blinkt overgens niet uit in snelheid dus je moet toch wel minimaal 48 uur op antwoord wachten, maarja je wil je account terug of je wilt het niet he. ;)

Ja, ik weet dat bovenaan het formuliertje staat dat ze je niet met je wachtwoord wijzigen kunnen helpen en binnen 24 uur antwoorden, maar de ervaring leert anders. Dus ik zou iig een gooi doen!

[ Voor 13% gewijzigd door Mac_Cain13 op 24-10-2004 12:07 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 02:11:
[...]

En ja modjes, ik heb de FAQ gelezen, dus geen slotje aub!!
Als je de FAQ daadwerkelijk had gelezen had je geweten dat we je niet verder kunnen helpen met het niet bereikbaar zijn van MSN. Vooral als de meldingen random zijn lijkt me dat het eerder aan het netwerk dan aan de software op jouw PC ligt. Contact opnemen met de helpdesk van Microsoft Passport lijkt mij dan ook de beste optie. Ik neem aan dat je de mogelijkheid van het daadwerkelijk invoeren van een verkeerd wachtwoord al had overwogen?

Ik zie niet in wat dit topic voor doel dient in SA. Het 'gehackt' in de topictitel lijkt meer een onterechte rechtvaardiging voor dit topic dan dat het daadwerkelijk een oorzaak van het probleem zou zijn. Aangezien het topic niets met SA van doen heeft; en verder in geen enkel subforum interessant is gaat deze op slot.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.