Toon posts:

Ervaring Aldi Medion notebook oktober 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vroeg me af of jullie ervaringen hadden met Aldi Medion notebook (Multimedia) van oktober 2004. Ik heb er eentje gekocht en ben niet echt te spreken over de kwaliteit van de TV tuning adapter (PCMCIA). Hele trage software en de tuning laat ook echt te wensen over.
Verder wel een mooie (snelle) machine.... Jullie ervaringen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 00:04:
Hallo,

Vroeg me af of jullie ervaringen hadden met Aldi Medion notebook (Multimedia) van oktober 2004. Ik heb er eentje gekocht en ben niet echt te spreken over de kwaliteit van de TV tuning adapter (PCMCIA). Hele trage software en de tuning laat ook echt te wensen over.
Verder wel een mooie (snelle) machine.... Jullie ervaringen ?
de kwaliteit van de tv tuner is bij bagger, ik krijg groene stotterende beelden en het loopt alles behalve vloeiend. Ook is het beeld groen gekleurd terwijl ik met dezelfde kabel perfect beeld heb op mijn gewone tv.

Verder heb ik het probleem bij media player dat er bij dvd's geen geluid wordt afgespeeld terwijl deze wel aan staat, bij de powercinema wordt met een dvd wel geluid afgespeeld.

Het is een mooie snelle machine, alleen hadden ze aan de buitenkant ook wel een indicatie mogen maken dat de batterij klaar is met opladen, nu wordt er enkel aan de binnenkant een oplichtend symbool gegeven dat uitgaat als de batterij vol is.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Dit topic is gesloten.