[XP] Guru Meditation error

Pagina: 1
Acties:

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Krijg net een foutmelding die ik nog nooit eerder heb gehad. bij het afsluiten van enkele applicaties in win xp, komt opeens midden, bovenaan op het bureaublad de volgende melding:

Ik draai dus windows xp sp2, een vrij recente installatie. geen spyware of virussen op mijn systeem.

Als ik er naar google dan kom ik wel wat sites tegen, maar een paar sites die echt interessant worden zijn weer in het Frans. Verder is er hier op het forum niks over te vinden.

Wie weet waardoor deze foutmelding veroorzaakt wordt?

[ Voor 5% gewijzigd door cryhtorchild op 27-02-2005 19:08 ]

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Niet toevallig een Visualization van WMP10 die blijft hangen? Ik heb zelf nl. problemen met WMP10 die niet te killen is en maffe foutmeldingen blijft veroorzaken..

Download my music on SoundCloud

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Misschien dat je hier wat aan hebt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Doet mij denken aan een c= amiga..... :+

• cryhtorchild
  • Niet online
Media Player 10 staat er niet op.

Winamp staat er wel op, maar was niet actief. Ook niet in sys tray

Zijn overigens geen hele vreemde dingen gebeurd ofzo, deze melding kwam er te staan en dat was alles. Ben alleen erg benieuwd waar die melding nou vandaan komt.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Winamp dus :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• cryhtorchild
  • Niet online
ben ik nog niet van overtuigd. bewijs maar :P

Verwijderd

Het probleem wordt veroorzaakt door de skin of equalizer van Winamp.

Er zijn meer mensen die dat probleem hebben.

http://www.wormus.com/aar...guru-meditation-0021.html

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Genoeg bewijs :P

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1