Toon posts:

AOpen HX-08 > Metalen driehoekje ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar het metalen driehoekje met wat gaten er in voor dient dat bij de AOpen Bigtowers meegleverd komt? Het ziet er uit alsof het ergens gemonteerd moet worden .. maar ik zou echt niet weten waar dan. En het enige blaadje met wat info dat meekomt is ook niet echt verhelderend.

Wie weet 't?

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:10
Als je de bovenkant van je kast haalt zie je achteraan een stel gaatjes zitten, daar kan je dat driehoekje op vast schroeven. Als je dan je kast dicht heb kan je aan het oogje dat nu naar buiten steekt een ketting oid vastzetten zodat de computer niet gestolen kan worden.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
Wow, anti-diefstal beveiliging. LAN party friendly :)

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 17:49

riffey#4

aka Beever#4

Volgens mij staat dat ook heel mooi uitgelegd op het bijgeleverde montageschema ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:12
Op zondag 31 december 2000 18:24 schreef HlpDsK het volgende:
Wow, anti-diefstal beveiliging. LAN party friendly :)
erm, LAN party friendly ..... met dat gewicht zijn er weinig gekken die er zo mee aan de haal gaan ;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik d8 ook eerst: waar is dat voor :?:?:?:?
maar toen zag ik ergens dat dat daar moet. Maar dan moet je wel niet die stukjes wegzagen die het zo maken dat je de bovenkant eraf moet halen om de zijpanelen te openen. want dan werkt het niet meer. Dat hebben sommige mensen die daar te lui voor zijn soms niet door.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 december 2000 18:33 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]
erm, LAN party friendly ..... met dat gewicht zijn er weinig gekken die er zo mee aan de haal gaan ;)
Er worden ook 22" monitoren van 35 kilo gejat, dus waarom geen case van 30 kilo gevuld of zo ..

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hehe, bedankt weet ik dat ook weer, vroeg me ook af waar het voor was.

Maereh, waarom niet de HQ-08?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

hmm, dat vroeg ik me nou ook al jaren af. !
Tnx FatalError

• Speedy
Op zondag 31 december 2000 18:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Er worden ook 22" monitoren van 35 kilo gejat, dus waarom geen case van 30 kilo gevuld of zo ..
tsja, zit altijd een risico aan als je met je zooi op stap gaat. Persoonlijk ben ik nog niks kwijt geraakt (op een vergeten cd ofzo na), ken verder ook niemand. Maar om nou je kast aan een ketting te leggen (op zich te omzeilen door 2 schroeven lost te draaien volgens mij?) vind ik wel erg ver gaan. Maar uh, beveilig em maar, wie weet kom ik is een figuur tegen met een HX-08 aan de ketting, weet ik gelijk wie ik voor me heb ;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 19:26 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]
tsja, zit altijd een risico aan als je met je zooi op stap gaat. Persoonlijk ben ik nog niks kwijt geraakt (op een vergeten cd ofzo na), ken verder ook niemand. Maar om nou je kast aan een ketting te leggen (op zich te omzeilen door 2 schroeven lost te draaien volgens mij?) vind ik wel erg ver gaan. Maar uh, beveilig em maar, wie weet kom ik is een figuur tegen met een HX-08 aan de ketting, weet ik gelijk wie ik voor me heb ;)
Als je niemand kent lijkt me uberhaupt moeilijk om een LAN party te houden :)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:10
"op zich te omzeilen door 2 schroeven lost te draaien volgens mij?"
Volgens mij gaat dat niet, want je kan dan nog steeds de bovenkant niet eraf schuiven.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 december 2000 19:06 schreef FrankGuthrie het volgende:
Hehe, bedankt weet ik dat ook weer, vroeg me ook af waar het voor was.

Maereh, waarom niet de HQ-08?
Heb ik lang op me lijstje gehad. Toch maar de HX gedaan want die heeft niet die irritante richel boven en is makkelijker te modden.

• Speedy
Op zondag 31 december 2000 19:30 schreef BAALBERITH het volgende:

[..]
Als je niemand kent lijkt me uberhaupt moeilijk om een LAN party te houden :)
urhmz tikken gaat al rot deze laatste dag :)

weet niet precies hoe de constructie zit (kast net weer ingebouwd) maar je hoeft dat bovenkapje toch maar halve cm naar achter te doen en hij kan er al af, daar zit toch dat anti diefstal ding op?
ps, die HX-08 is ook veel handiger, zit hier met een HQ-08 .... die richel is irri, past niet in mijn kast dat ding :(

Flickr | Lego collectie

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Msar ik vind de HQ08 er veel mooier uitzien, daarom heb ik voor de hq gekozen ipv de HX.

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 20:33 schreef Cartman! het volgende:
Msar ik vind de HQ08 er veel mooier uitzien, daarom heb ik voor de hq gekozen ipv de HX.
jah.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 31 december 2000 20:33 schreef Cartman! het volgende:
Maar er zijn er genoeg die zich ergerern aan de bovenkanr van de HQ, want die loopt nameliojk een beetje op(wordt groter).

Ach ja, ieder zijn eigen smaak, vind die HX er karakterloos uitzien, te simpel.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

maar als je je kast een beetje mod heeft het geen zin ik haal zo me kap eraf :P

Verwijderd

Wat is er zo speciaal aan die AOpen kasten?
Ik hoor er veel over, maar waarom????

Verwijderd

nou niks speciaals niet de beste kasten alleen als je ze mod

Verwijderd

Ik wil namelijk een nieuwe kast aanschaffen.
Zijn er (behalve de PSU en uiterlijk) nog punten waar ik op moet letten?

• Speedy
Nou, in die aopen zitten geen scherpe randen zoals in mijn vorige kast, verder kan je overal prima bij, niks te klagen over dat ding behalve dat ie superzwaar is :)

Flickr | Lego collectie

• powerman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:03
ik heb die hx-08 al een paar maanden en ik weet nou pas wat het is thnx :D

ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb

Verwijderd

superzwaar? dat ding weegt dus echt nix hoor. je moet gewoon de bovenkant eraf pakken en dan kun je en zo vastpakken en tillen.

• Speedy
Een kast van over de 20KG vindt ik zwaar ja, had ervoor een miditowertje waar je zo mee wegliep, dit kreng is heavy en groot.

Flickr | Lego collectie

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Jaaaaaaa, iedereen de weegschaal pakken, dan gaan we kijken wie de zwaarste kast heeft:)

mijn T.net systeemspecspagina

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 01 januari 2001 14:00 schreef TAG_Speedy het volgende:
Een kast van over de 20KG vindt ik zwaar ja, had ervoor een miditowertje waar je zo mee wegliep, dit kreng is heavy en groot.
Anti-diefstal :P

Russian Blue Neji
Kate Bush

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

reiker

dan jij!

heej dat is pas een goed plan !!! gewoon zoveel mogelijk in je kast proppen, dan heb je dat driehoekje ook niet nodig ;)

bij de weg, mijn hq08 is zonder voeding en suff al 16 kilogram... alle pci sloten van mijn a7v (== ook zwaar) zitten vol met de zwaarste dingen die ik maar kon vinden.

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

weet ik dat ook weer.. :)
De HQ 08 heeft dat ding namelijk ook erbij zitten..
Pagina: 1