Toon posts:

Help: kt3 Ultra 2 mobo. Upgraden videocard.

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe videokaart om me FPS wat op te krikken in games.
Nu heb ik de volgende 'vraag'
Ik heb nu een MSI KT3 Ultra 2 Mobo, & AMD 2000XP @ 1,7GHZ
Nou heb ik http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=341 daar gekeken of mijn moederbord AGP 8x ondersteunt(dat is toch de standaard tegenwoordig) Dat ondersteunt hij dus NIET
Nu is m'n vraag, ik heb nu een ATI Radeon 9000pro(128mb) maar die is niet al te best heb ik gelezen. Al koop ik nou een 9600(xt) (zo'n snelle) heeft dat dan zin? Want hij kan dan alleen op agp 4x draaien. Verlies ik dan veel performance en heb ik er eigelijk niets aan, of is he toch een vooruitgang.?\
bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het performanceverschil tussen AGP8 en AGP4 is nihil, hooguit een paar procent op PC's met snelle CPU's en videokaarten.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, dat klinkt goed :)
Heb je toevallig een site waar een aantal(nederlandse) Reviews staan met verschillen tussen aantal ATI videokaarten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarom in vredesnaam Nederlandse reviews? Een Radeon X en een GeForce Y doen hier toch exact hetzelfde als in een willekeurig ander land...

Verder is deze vraag deze week al vaak genoeg voorbij gekomen, graag toch zeker minimale moeite doen voor je hier je vraag dumpt, iets waar je overigens vaak zat op bent gewezen (een angstaanjagend hoge percentage van je topics is om die reden op slot gegaan :X )

Lees aub de GoT Huisregels er nog eens op na, je loopt hier echt lang genoeg rond dat je ze zou moeten snappen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.