[Finder] - Connect to server als FTP, uploaden ook?

Pagina: 1
Acties:

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 14:30

waxle

Schavuit & Schobbejak

Topicstarter
Hola, Ik heb een tijdje met de finder zitten pielen, en kwam er achter dat je elke gemiddelde FTP-server gewoon kan koppelen door "Connect to server" te gebruiken.
Downloaden gaat prima, maar weet iemand hier of het ook mogelijk is om folders aan temaken, CHMOD's te doen en up te loaden op deze manier? (OS 10.3.3 @ G5)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Voor zover ik dat weet is dat nou juist niet mogelijk :/ waarom weet ik ook niet, volgens mij was dit een feature wat in tiger er wel in komt...

maar ik weet het niet zeker.

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Wat weerhoud je precies om het even te proberen?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Je kan niet vanuit de Finder uploaden. Zeker vervelend en ook een beetje vreemd dat het er niet in zit eigenlijk. Zal vast wel een goede reden voor zijn maar daar kunnen we verder weinig aan doen. ;)

Wel kan je gewoon vanuit de terminal uploaden, downloaden en rechten veranderen.

kleurbleur.nl

Verwijderd

Pfff, is dat het. Ik heb hier ook al en keer mee zitten stoeien en dacht dat ik iets fout deed... |:( Apple geeft inderdaad toe dat het niet kan maar geeft geen reden. http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=107415