“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
If not found manual: tech data sheet op internet raadplegen.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd

Uit laten schakelen met een relais.
Monitor ook meteen.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Maar hij hangt aan een netwerk en een PC di 24/7 aanstaat zonder monitor dus ik zal wel een FAQ maken hoe je de printer aan en uit zet
Sluit deze maar voor mijn part......
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het is hiet geen helpdesk
Topics zijn voor discussie, ongeacht of de vraag van de topicstarter nou 'opgelost' is of niet. Als een topic op slot gaat, is dat omdat hij niet aan de voorwaarden voldoet (in dit geval kantje boord, want stroomverbruik staat gewoon in de manual...)
Oslik blyat! Oslik!
want ik heb zoveel jaar geleden een nieuwe printer gekocht omdat 2 (originele) inktpatronen duurder waren dan nieuwe printer+inktpatronen...
Hoe moet je dat dan wel instellen als ik het vragen mag?
Hoeveel stroom ze dan gebruiken weet ik niet exact, nooit gemeten.
Een deskjet gebruikt (denk ik) meer stroom, omdat die meestal door een externe adaptor stroom krijgt, en die adaptor zelf meestal wel continue aanstaat.
mijn bejaarde 4si trekt als ie aan het self-testen opwarmen is 1kW....DJSmiley schreef op 23 oktober 2004 @ 20:44:
Ik heb hier 2 laserprinters thuis staan (1x zwartwit en 1x kleuren). Beide kun je instellen op Energy-star nogwattes, en dan schakelen ze na een tijdje idlen vanzelf op "Standby".
Hoeveel stroom ze dan gebruiken weet ik niet exact, nooit gemeten.
Een deskjet gebruikt (denk ik) meer stroom, omdat die meestal door een externe adaptor stroom krijgt, en die adaptor zelf meestal wel continue aanstaat.
in standby rond de 50w, fuser wordt namelijk wel op een bepaalde temperatuur gehouden. Laserprinsters zijn totaal niet zuinig.
Een inkjet printer zit daar ver onder
[ Voor 4% gewijzigd door elgringo op 23-10-2004 20:50 ]
if broken it is, fix it you should
Opwarmen zuipt idd wel, als ik met beide printers tegelijk print zie ik gewoon de lcihten in t hele huis ff dippen als de fusers inschakelenelgringo schreef op 23 oktober 2004 @ 20:49:
[...]
mijn bejaarde 4si trekt als ie aan het self-testen opwarmen is 1kW....
in standby rond de 50w, fuser wordt namelijk wel op een bepaalde temperatuur gehouden. Laserprinsters zijn totaal niet zuinig.
Een inkjet printer zit daar ver onder
maar standby 50w... dat Energy star gebeuren mag toch pas gedragen worden als ie in standby een max aantal wattjes gebruikt?
Verwijderd
Maar welke printers zijn energie zuiniger, een inktjet, een matrix of een laser printer?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 12:10 ]