Ik heb dus de sims 2 geinstalleerd op een acer laptop met onboard gpu(intel extreme graphics). Spelletje start mooi op tot aan chaosgenerator initieeren. Blijft daar effe staan en dan krijg ik van windows een melding dat er een internal error is van die gpu en dat ik al mijn werk moet opslaan en herstarten voor het op te lossen. Heb dit nu al gans de tijd en zou wel graag beginnen spelen.
Heb de directx 9.0c moeten installeren van de sims omdat deze er nog niet opstond. Voor de rest heb ik geen problemen met het spel.
Wat kan ik nu doen aan die internal error? Kan ik nu het spel niet spelen op die lap?
Cpu is een 1.5ghz banias met 512mb ram shared met gpu en xp pro zonder sp2
Aangezien dus niet in SGD mocht, hier dan maar een nieuw topic gemaakt. Bestond nog geen topic over. Mss kan er dan een groot "post hier je probs met Sims2" topic gemaakt worden?
Heb de directx 9.0c moeten installeren van de sims omdat deze er nog niet opstond. Voor de rest heb ik geen problemen met het spel.
Wat kan ik nu doen aan die internal error? Kan ik nu het spel niet spelen op die lap?
Cpu is een 1.5ghz banias met 512mb ram shared met gpu en xp pro zonder sp2
Aangezien dus niet in SGD mocht, hier dan maar een nieuw topic gemaakt. Bestond nog geen topic over. Mss kan er dan een groot "post hier je probs met Sims2" topic gemaakt worden?
Specs: http://specs.tweak.to/9454