Epson Equity 286 laptop

Pagina: 1
Acties:

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-01 13:31
Hey mensen,

Ik zit met een probleempje :)
Ik heb van mijn schoonouders een hele mooie oude Epson Equity (als ik het goed schrijf) 286 laptop gekregen. Nu heb ik hiermee 1 probleem. De laptop herkent de harde schijf niet meer. Nu weet ik niet of dit een bios instelling is (biosbatterij lijkt me leeg) of dat dit gewoon een defecte harde schijf is. Om dit te achterhalen lijkt het me wel fijn om in het bios te kunnen :+

Maar ik kan dus absoluut geen info vinden over deze laptop... :( Heeft iemand toevallig nog wat info over deze laptop, of weet iemand toevallig een adres waar ik info vandaan kan slepen...

whatever..

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Voor Toshiba laptops moet je op de ESC leunen om hem in de bios te krijgen. Dus meteen nadat je hem aangezet hebt op de ESC gaan leunen :)
Dan kun je eens in de bios rondneuzen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Atlas schreef op 23 oktober 2004 @ 18:27:
Voor Toshiba laptops moet je op de ESC leunen om hem in de bios te krijgen. Dus meteen nadat je hem aangezet hebt op de ESC gaan leunen :)
Dan kun je eens in de bios rondneuzen :)
't gaat over een Epson laptop he, niet over Toshiba :?

anyway, staat ie niet op de epson site? Ik zie er 3 staan, een NEC V30, een 286 en een 386.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 19:13:
[...]

't gaat over een Epson laptop he, niet over Toshiba :?

anyway, staat ie niet op de epson site? Ik zie er 3 staan, een NEC V30, een 286 en een 386.
Sorry ik ben echt extreeeem lopm bezig :X
Via deze dacht ik dat het om een Toshiba ging http://www.google.nl/sear...os&btnG=Google+zoeken&lr= :X
* Atlas in hoekje gaat staan...

[ Voor 4% gewijzigd door Atlas op 23-10-2004 19:36 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• NLSchutP
kun je dan misschien ff een linkje passen?? Ik heb namelijk gekeken op epson global en epson uk... maar ik zal wel blind zijn, ik kan niets vinden :(

whatever..

Verwijderd

http://www.epson.com/cgi-bin/Store/support/SupportIndex.jsp
en dan other products -> notebook computers

• NLSchutP
thank u all :) Nu nog ff kucken hoe we er uit gaan komen :) Maar ik geloof dat dat niet zo'n heel probleem is :)

Danku danku

whatever..

Pagina: 1