Hallo Claudie en Wiki,
Blijkbaar zijn wij de enigen die dit probleem hebben (eigenlijk hadden voor mij).
Voor ons vertrek naar Laos had ik pack 2 van XP Windows geladen, en mischien dat het daar aan ligt, maar.........ik kan mijn foto's die op 512Mb kaarten staan of 16Mb gewoon laden via de USB poort achteraan, hetgeen vroeger totaal niet werkte . Ook via de cardreader die mijn vrouw van een collega meebracht om uit te testen werkt het perfect .
Specificaties van de cardreader: ( die hij gekocht heeft in Amerika.
In het boekje "NETWERK" van december 2004 staat de reader beschreven op Blz 9, als prijs vermeld men daar 22 Euro, en zou volgende maand in Belgie verkrijgbaar zijn)., maar ik heb hem zien liggen bij de fotohal voor 19,90 Euro.
Sandisk imagemate "SD/MMC"
Modelnr SDDR-93 = USB
PartNumber 20-90-00116
093666 Made in China
Steeds (rechtstreeks met de Z3 en via card reader) opent Microsoft (windows) nu een popupschermpje "WIZARD SCANNER EN CAMERA" en vraagt wat hij moet doen. Via deze weg kan je de foto's naar een map sturen, printen, een diavoorstelling maken........enz.
Bij mij werkt alles nu voor 100%. Zeer vele malen uitgeprobeerd voor ik dit aan jullie meldde, maar vraag me nu niet hoe en waarom het nu werkt en vroeger niet.
Mischien heb ik per ongeluk via configuratiescherm de juiste file opgestart die cameras initialiseert.