Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TimS
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hallo,
Ik heb sinds 1 jaar nu al geen vaste telefoon meer dit heb ik gedaan omdat het stuk was en mobiel bellen is toch goedkoper. Nu is het zo dat ik adsl wil nemen en daar heb ik dus een vaste telefoon aan sluiting voor nodig. Alleen weet ik niet waarom het het niet meer doet. Ik heb een vermoeden dat het door het kastje je komt waarbij de telefoondraad je huis inkomt. Zie de foto :

Afbeeldingslocatie: http://img38.exs.cx/img38/7820/Picture1284.jpg

Er steken een hoop draadjes uit is dit normaal ?
Een foto van dichtbij :

Afbeeldingslocatie: http://img74.exs.cx/img74/6048/Picture984.jpg

Als ik de telefoon aan sluit hoor ik helemaal niks. Ik heb nu ook geen aansluiting meer van kpn die heb ik opgezegt. Ik wil die wel weer nemen als mijn adsl abbo ingaat.
Hoe kan ik het zorgen dat alles weer werkt? Ik heb ook ff van binnen gekeken en daar werd ik geen wijs uit. Ik heb geprobeert hier op het forum al het antwoord te vinden maar ik kon niks vinden.

[ Voor 1% gewijzigd door Korakal op 23-10-2004 22:32 ]

Verwijderd

Als ik de telefoon aan sluit hoor ik helemaal niks. Ik heb nu ook geen aansluiting meer van kpn die heb ik opgezegt.
sommige dingen zijn zo logisch :)

• TimS
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 16:05:
[...]

sommige dingen zijn zo logisch :)
Je moet dan toch wel wat horen? en het was precies hetzelfde toen ik nog wel een aansluiting had

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
TimS schreef op 23 oktober 2004 @ 16:54:
[...]

Je moet dan toch wel wat horen? en het was precies hetzelfde toen ik nog wel een aansluiting had
lijkt mij niet. volgens mij trekken ze gewoon jou stekker er uit. je hebt geen verbinding meer met de centrale

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• TimS
  • Niet online
lemming_nl schreef op 23 oktober 2004 @ 17:07:
[...]

lijkt mij niet. volgens mij trekken ze gewoon jou stekker er uit. je hebt geen verbinding meer met de centrale
Oke dat is duidelijk, maar zou iemand me kunnen helpen met de draden die eruit steken?

Verwijderd

Haal de witte er eens uit d.m.v. de schoef iets los te draaien, doe de blauwe erin en klaar :z Als je nu een telefoonabbo er op aanvraagt, zal het wel goed werken.

• TimS
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 22:36:
Haal de witte er eens uit d.m.v. de schoef iets los te draaien, doe de blauwe erin en klaar :z Als je nu een telefoonabbo er op aanvraagt, zal het wel goed werken.
OK zal ik proberen bedankt
Pagina: 1