Toon posts:

Fifa 2005 direct ip

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een multiplayer game starten met fifa 2005 (direct-ip match), maar als hij klaar is met laden verbreekt hij de verbinding (het ligt zeer waarschijnlijk wel aan mij en niet tegen wie ik wil spelen).

Zou ik misschien iets in de poorten moeten veranderen ofzo?
Ik vind het ook zo raar dat ik zo'n vaag ip adres heb. (10.0.0.x)

Heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat ik fout doe of wat ik moet veranderen reageer dan ff.

Alvast bedankt

Weet niemand het???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 17:48 . Reden: Probleem ]

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

dat 10.0.0.X is je lokale netwerk ip...
zoek even via internet(www.ipchicken.com) ofzo je 'echte' ip op.
dat probleem dat hij na het doel de verbinding verbreek kan liggen an de scheidsrechter patch(wanneer geinstalleerd??)

verder staat er in de readme het volgende:
Als je een firewall hebt geïnstalleerd en je online wilt spelen, moeten de volgende TCP/IP-poorten open staan in uitgaande richting:
HTTP 80 TCP/IP
HTTPS 443 TCP/IP
MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP
Roomsvr 26200-26299 TCP/IP
De volgende UDP-poorten moeten open staan voor gamepackets, zowel voor uitgaande als inkomende verbindingen:
Gamepackets 3658 UDP

[ Voor 52% gewijzigd door t-x-m op 27-10-2004 23:03 . Reden: readme edit ]

GC.Collect();

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 08:59
T-X-M schreef op 27 oktober 2004 @ 23:01:
....

verder staat er in de readme het volgende:

[...]
Erm... als je iets vanuit je eigen netwerk naar buiten genereerd qua verkeer dan wordt dit toch altijd geaccepteerd (los van een ingewikkelde cisco router etc.) :?

Ik heb een router thuis die een aantal poorten doorzet van buiten naar binnen...
Maar alles wat ik van binnen uit genereer laat hij toe...
Bijv. online gamen met CoD, SOFII, MOHAA etc...

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
Zephyer schreef op 28 oktober 2004 @ 14:16:
[...]

Erm... als je iets vanuit je eigen netwerk naar buiten genereerd qua verkeer dan wordt dit toch altijd geaccepteerd (los van een ingewikkelde cisco router etc.) :?

Ik heb een router thuis die een aantal poorten doorzet van buiten naar binnen...
Maar alles wat ik van binnen uit genereer laat hij toe...
Bijv. online gamen met CoD, SOFII, MOHAA etc...
Ik weet ook wel dat 10.0.0150 niet mijn echte ip adres is, ik weet ook wel dat ik een ander ip adres heb.

Ik kan ook wel verbinden met iemand anders maar ik kan niet hosten.

Er zijn 2 oplossingen voor dit probleem:
1. het ip adres in fifa veranderen
2. Het ip adres in de computer veranderen, waardoor fifa een ander ip adres detecteerd.

Maar ik weet van beiden niet hoe ik dat moet doen.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25

Sport_Life

Solvitur ambulando

Die 2e mogelijkheid kun je doen door ff je stekkertje in een andere poort te doen in je router. Maar ik betwijfel of een ander IP werkt :?. Bij Fifa 2003 hadden sommige mensen gewoon de "pech" dat ze niet konden hosten en we hadden daar geen oplossing voor gevonden.

[ Voor 32% gewijzigd door Sport_Life op 28-10-2004 17:45 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
Sport_Life schreef op 28 oktober 2004 @ 17:44:
Die 2e mogelijkheid kun je doen door ff je stekkertje in een andere poort te doen in je router. Maar ik betwijfel of een ander IP werkt :?. Bij Fifa 2003 hadden sommige mensen gewoon de "pech" dat ze niet konden hosten en we hadden daar geen oplossing voor gevonden.
Hmm.. ik ben bang dan dat dit hetzelfde is als fifa 2003, flink balen.

Verwijderd

Jouw vraag heeft niets te maken met dit topic en is prima te beantwoorden door zelf op zoek te gaan naar een antwoord ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 14-06-2005 20:56 ]

Pagina: 1