Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Ultra Products PSU] Waar in de EU de X-connect

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een leverancier van de Ultra products. Er word een IA gehouden met die dingen waar ik de leverancier van ben. Nu wil ik de best mogelijke prijzen waarmaken.

Tot dusverre ben ik niet verder gekomen dan Engeland en Amerika. An zig heb ik al leuke prijzen voor elkaar. Maar dat betekend dat ik ze in moet voeren. Ik ben ook aan het kijken om ze direct bij Ultra vandaan te halen.

Hebben jullie een sugestie?

Het gaat dus om deze voeding

Afbeeldingslocatie: http://www.ultraproducts.com/images/skuimages/ULT31590_LR_1.jpg

linkje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 22:45 ]

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:25

Soul__assasin

de Belbelg

Wij gebruiken deze voeding ook in onze [Cip] de CRT²PC en volgens wat ik zag in de ia komen de voeding nu uit een shop ergens in nederland dus deze is ook bij jullie verkrijgbaar? anders eens kijken in duidslans of Groot-Britagne....

er komt wel een oplossing aan

www.weefab.com

Verwijderd

Topicstarter
Soul__assasin schreef op 23 oktober 2004 @ 15:01:
Wij gebruiken deze voeding ook in onze [Cip] de CRT²PC en volgens wat ik zag in de ia komen de voeding nu uit een shop ergens in nederland dus deze is ook bij jullie verkrijgbaar? anders eens kijken in duidslans of Groot-Britagne....

er komt wel een oplossing aan
Shop in NL is www.modguru.nl, maar kijk es in mijn sig?

Ik importeer ze wel direct van ultra

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn dus geen andere winkels in europa waar je deze prachtige voedingen kan aanschaffen dan bij mij en in Engeland?

Vind ik heel vreemd. Wat zou daar de rede voor zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 15:36 ]

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

mja dat is idd raar.... ik hoop enkel dat er verzend methodes gevonden worden voor Belgie

die voedingen pwnen vet

www.weefab.com

Verwijderd

Topicstarter
verzendmethode's komen erbij. Als ze uit NL moeten worden verstuurd kost dat €17,75 onverzekerd Prior..

Ik moet nog een contract met TPG ondertekenen om wat aan die prijs te doen.. Maar op dit moment heb ik te weinig verzendingen..

Jullie kunnen mij daarmee mee helpen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 17:49 ]

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:52
Heb bij de IA het al gevraagd en beantwoord gekregen, of er kabels los verkrijgbaar zijn. Gaat mij namelijk persoonlijk om +-60cm kabels. Denk niet dat ik met 40cm kabels van onder naar boven in me Lian Li V-2000 kom :( Dus ik wacht even af totdat je daar een definitief antwoord op hebt. Want zeer zeker dat ik geinteresseerd ben in deze voeding. Heb nog de tijd tot 25-11-2004 dus ik wacht voorlopig geduldig af.

Verwijderd

Topicstarter
Paul Hewson schreef op 24 oktober 2004 @ 22:23:
Heb bij de IA het al gevraagd en beantwoord gekregen, of er kabels los verkrijgbaar zijn. Gaat mij namelijk persoonlijk om +-60cm kabels. Denk niet dat ik met 40cm kabels van onder naar boven in me Lian Li V-2000 kom :( Dus ik wacht even af totdat je daar een definitief antwoord op hebt. Want zeer zeker dat ik geinteresseerd ben in deze voeding. Heb nog de tijd tot 25-11-2004 dus ik wacht voorlopig geduldig af.
Je hebt ook al quasi antwoord gehad.. De langste kabel is 55cm. (21.75") Maar deze kabels zijn zeker wel zelf langer te maken..

Dat is standaard.. Ik heb de vraag uit staan of er langere aftermarket sets verkrijgbaar zijn..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 23:15 ]

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
mooie voeding, mijne is net overleden, zoek er 1 met losse bekabeling zoals deze
was aan het kijken voor antec neopower maar deze is ook leuk
heb thuis al 2 x-connect kabels liggen met molexen
die ATX stekker krijg je die erbij?
(welke kabels krijg je erbij/waar kan je de losse kabels dan bestellen)

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 00:51:
mooie voeding, mijne is net overleden, zoek er 1 met losse bekabeling zoals deze
was aan het kijken voor antec neopower maar deze is ook leuk
heb thuis al 2 x-connect kabels liggen met molexen
die ATX stekker krijg je die erbij?
(welke kabels krijg je erbij/waar kan je de losse kabels dan bestellen)
In priciepe zit er een complete kabelset bij.. Maar je kan aftermarket kabels bijbestellen..

Er loopt nu een IA en in de toekomst kan je terecht bij www.modguru.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.ultraproducts.com/images/item_details_images/X-Connect/Cable_Spec_Grey.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 01:32 ]

• DutchTSE
  • Niet online
nou ik was overtuigd :*)

alleen kan hem niet kopen via IA omdat ik hem zo snel mogelijk nodig heb (heb nu voeding van me server in me eigen pc :/), en niet pas in december ;(

ga dus toch maar weer voor andere kijken :/
dis wel de perfekte voeding die ik zocht

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 08:28
Kijk dan eens naar de antec neopower 480, die is ook modulair en vrij goed beschikbaar in NL. Wel aardig aan de prijs..
antec neopower pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 08:03:
nou ik was overtuigd :*)

alleen kan hem niet kopen via IA omdat ik hem zo snel mogelijk nodig heb (heb nu voeding van me server in me eigen pc :/), en niet pas in december ;(

ga dus toch maar weer voor andere kijken :/
dis wel de perfekte voeding die ik zocht
December is maar een schatting he!! Ik weet niet hoe lan de levertijd is van die dingen en hoeveel ik er moet inkopen..

Ik wacht even de IA af en dan weet ik hoeveel animo er daadwerkelijk is.
Emcee schreef op 25 oktober 2004 @ 08:20:
Kijk dan eens naar de antec neopower 480, die is ook modulair en vrij goed beschikbaar in NL. Wel aardig aan de prijs..
Daar heb ik ook naar zitten kijken, maar gek genoeg staat ie niet (meer of ik kijk scheel) op de site van Antec.. Ik heb nog geen reactie gehad of ze hem verkopen..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 08:54 ]

• DutchTSE
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 08:46:
Daar heb ik ook naar zitten kijken, maar gek genoeg staat ie niet (meer of ik kijk scheel) op de site van Antec.. Ik heb nog geen reactie gehad of ze hem verkopen..
http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=24480 ;)
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 00:51:
[....] zoek er 1 met losse bekabeling zoals deze
was aan het kijken voor antec neopower [....]
Emcee schreef op 25 oktober 2004 @ 08:20:
;)

en aangezien de IA tot 25 november duurt, daarna de bestelling pas wordt geplaatst lijkt ut me sterk dat ik hem 30 november al zou hebben :P

hiero nog review van de antec neopower en de x-connect
http://techreport.com/reviews/2004q4/psus/index.x?pg=1

[ Voor 15% gewijzigd door DutchTSE op 25-10-2004 13:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 13:51:

en aangezien de IA tot 25 november duurt, daarna de bestelling pas wordt geplaatst lijkt ut me sterk dat ik hem 30 november al zou hebben :P
Als de animo er naar is, laat ik eerder een partij overkomen.. Dan heb je hem wel eerder.. Moet je maar ff kijken wat je doet.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Euh... wat wil je nou eigenlijk weten? Ik zie het nut van dit topic niet...

Verwijderd

Topicstarter
AcouSE schreef op 25 oktober 2004 @ 14:22:
Euh... wat wil je nou eigenlijk weten? Ik zie het nut van dit topic niet...
Of ik goed gezocht heb in europa.. Ik zie buiten in Engeland geen enkele retailer deze voeding dragen.

Ik vroeg mij af waarom dan.

• DutchTSE
  • Niet online
misschien zijn ze nog maar net op de markt?
weet ut ook niet hoor :P

en eerder zou wel leuk zijn ja :)
maar voor 5 november red je cker niet he :P :>

ik bestel wel via de IA, dan ga ik maar met n00bass voeding in me pc showen op lanparty :9 ;(

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 14:39:
misschien zijn ze nog maar net op de markt?
weet ut ook niet hoor :P

en eerder zou wel leuk zijn ja :)
maar voor 5 november red je cker niet he :P :>

ik bestel wel via de IA, dan ga ik maar met n00bass voeding in me pc showen op lanparty :9 ;(
Als ik er nu 20 kan wegzetten,, wel

• DutchTSE
  • Niet online
zal ik me papa ff bellen dan :P , ff mededelen dat ik um ga kope, dan zit je al op eh.....*zoekt op* --> 25 :*)

[ Voor 9% gewijzigd door DutchTSE op 25-10-2004 15:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 15:24:
zal ik me papa ff bellen dan :P , ff mededelen dat ik um ga kope, dan zit je al op eh.....*zoekt op* --> 25 :*)
Ze zijn nog niet betaald he? Die 25.. Is maar afwachten of ze dat doen??

Verwijderd

Even over die kabels; Er staat tussen: 6 pins Xeon-power-cable. Dit is niet echt een zinnig iets.

De meeste dual Xeons hebben een EPS12V aansluiting nodig; Die bestaat uit:
24-pins ATX connector
8-pins 12V connector

en geen 6 pins oid. Dus als je over een Xeon denkt, heb je weining aan deze voeding.

E.a. om misverstanden te voorkomen.

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

van zodra verzendings methodes in belgië vastaan koop ik em ook :p

www.weefab.com

Verwijderd

Topicstarter
zal Chimeara eens aanschieten.. Hij had conact gezocht met ABX geloof ik

Qua die EPS12V.. Het ziet er naar uit dak je gelijk moet geven..

edit:

Die "Xeon" connector.. is eigenlijk gewoon een AUX connector..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 16:01 ]

• DutchTSE
  • Niet online
hoe zit het trouwens met de garantie? mocht ie na 2 maanden kapot zijn om 1 of andere reden. . . . . :/

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 25 oktober 2004 @ 18:57:
hoe zit het trouwens met de garantie? mocht ie na 2 maanden kapot zijn om 1 of andere reden. . . . . :/
Gaat via de webshop.. Gewoon RMA ;) tenzij er met "modvingertjes" aangezeten is >:)

Maare.. Heeft nu echt niemand een idee waarom ik straks de enige ben die op het vaste land deze voedingen aanbied?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 20:25 ]

• DutchTSE
  • Niet online
miss is de doelgroep niet groot genoeg, is ie pas net uit in de wereld (lees amerika?) zijn heel veel spullen die sommige shops wel hebben en de meeste niet ;)
miss niet eens plaats voor het product in het huidige assortiment van de winkels?

weet ut ook niet hoor ;) :)

Verwijderd

Topicstarter
mhh.. De voeding is al een tijdje op de markt. En op zich is er best wel vraag naar..

Er zijn zoveel shops in NL en EU.. lijkt me sterk dat niet eentje op t idee is gekomen om die voeding in te voeren..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:33:
mhh.. De voeding is al een tijdje op de markt. En op zich is er best wel vraag naar..

Er zijn zoveel shops in NL en EU.. lijkt me sterk dat niet eentje op t idee is gekomen om die voeding in te voeren..
We zijn met zijn allen gewoon te vooruitstrevend hier @ GoT ;) .

Zo zijn er meer producten al een tijdje op de markt, waarvan ik zeker weet dat er animo voor is (voorbeeld: NCCH-DL moederbord van ASUS, kijk maar eens naar het dual XEON-topic)

Verwijderd

Topicstarter
laat ik nu net iemand zijn die dat nu net ff wel wil doen..
;)

als ik er zeker van ben dat ik een aantal van een product meteen kan verkopen, Dan ben ik genegen om ze apart in te voeren. Kijk maar naar die IA.

Het is toch van de zotte dat deze voedingen zo slecht verkrijgbaar zijn..

Maarjah.. Geeft mij de kans om er lekker veel van te verkopen >:)

Ik kan er nie bij wat de rede anders kan zijn dat men er van verzekerd wil zijn dat er afnemers zijn.. En naar mijn idee zijn die er :P

offtopic:
aan die NCCH-DL kan ik ook misschien komen,, Maar ik moet ff kijken of ik er een leuke prijs voor kan maken.. Een kleine €300,- moet wel lukken denk ik

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
De voedingen zijn op de markt gekomen in Juli 2004 overigens

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Waarom vraag je Ultra zelf niet even welke distributiekanalen ze in europa hebben?

Verwijderd

Topicstarter
AcouSE schreef op 27 oktober 2004 @ 11:33:
Waarom vraag je Ultra zelf niet even welke distributiekanalen ze in europa hebben?
Ik krijg geen sjoege van die gasten, en de telefoon pakken ze ook niet op..

Jah. ik kan blijven luisteren naar de reclame boodschappen, die ik krijg te horen.. met af en toe.. (We will connect you with the first available agent as soon as possible)

Dat voor 10min. aan te hebben gehoord met internationale gespreks kosten :(

Mail reageren ze ook niet op, heel vreemd.

Op dit moment heb ik contact met een distri in de US.. Maar liever in de EU.. Of van Ultra direct idd. Ik denk dat je dat wel begrijpt..

Ik kan er nog steeds niet bij dat niet iemand het heeft verzonnen om die dingen in de EU te verkopen,

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 11:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee dus?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:10
Blijkbaar... :X

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eigenlijk meer reactie's verwacht van: "Oh jah,,, Gaaaaaf HEbuuuuh"

Valt me toch tegen..

Maargoed.. Maar Ultra blijven chasen dan maar..

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

En nou is het genoeg geweest. Het is niet de bedoeling dat je je topic elke dag schopt als je geen nuttige antwoorden krijgt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.