Cogito Ergo Credo
Verwijderd
Ook zal Plextor toch iets meer Firmware-updates releasen dan Lite-On
Verwijderd
Verliefd op je fikkerOp zondag 31 december 2000 19:02 schreef HlpDsK het volgende:
Een cliché .. ik weet het, maar Plextor schopt echt zwaar kont. Ik ben bijna verliefd op me 12/10/32 burnproof
Nee maar seriues... Plextor kickt ASS!!!
* IceStorm is ook blij met zijn 8432
In +- 6 minuten een cd'tje van 700 mb?
Dat noem ik niet dus, en na behoorlijk cd'roms nog steeds geen Buffer underrun wat ik ook doe
Ik kan hem je zeer aanbevelen, bij Dynabyte in de aanbieding 650 piek.
Verwijderd
Dynabyte heeft wel leuke BASF's liggen .. 2 dozen van 10 stuks voor 35 piek of zo .. 12x 700 mb
T' is maar dat ik niet met heel mijn computer kan trouwenOp zondag 31 december 2000 19:02 schreef HlpDsK het volgende:
Een cliché .. ik weet het, maar Plextor schopt echt zwaar kont. Ik ben bijna verliefd op me 12/10/32 burnproof
Heb ook de Plextor 12 speed, en die is :9:9~
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Dan koop ik 'm dus maar bij Norrod (565,- oem, software downloaden we wel ff ;-) En trouwens ik zweer bij Verbatim zilver/blauw, in leeuwarden (euromax) voor 210,- per honderd. Een jaar geleden waren ze trouwens nog 2,50 per stuk en ze zouden i.v.m. heffingen duurder worden (merk ik niet veel vanOp zondag 31 december 2000 20:00 schreef HlpDsK het volgende:
Of fl 559,20 en geen verzendkosten .. als je weet hoe
Dynabyte heeft wel leuke BASF's liggen .. 2 dozen van 10 stuks voor 35 piek of zo .. 12x 700 mb
Gr. Johan, bedankt voor de reacties, ik ga voor de plextor
Cogito Ergo Credo
De IDE versie was er idd ook het goedkoopst volgens mij en die cd's van Dynabyte zijn top
Verwijderd
Lite On
P@trick
Plextor (mijn vorige brander die na 3 jaar de snelheid ging missen) heeft als voordeel dat het een bekend merk is en een goede naam heeft. Wil je minder geld uitgeven dan ging ik toch voor de Lite-On waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Trouwens ook niet met de 8x versie.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
74'ers of 80ers ze zijn beide geweldig
voor 74'ers betaal ik per honderd stuks ongeveer erm
85.- op spindels
ik haal ze iedere PC Dump dag, en heb zo mijn vaste plekkie bij de duitsers,
meestal met vriend van me samen ongeveer 400 cdz wegsjouwen daar enzo, maarja ;P
Op de That Write CD-RW's staat "All speed cetified".Op maandag 01 januari 2001 13:59 schreef Toewan het volgende:
Een ding is wel irritant, ik heb zelf voor de Retail gekozen, want 10x RW's zijn bijna niet te krijgen..Bij de retail zit 1 10x RW. (ik heb 607 piek betaald voor de IDE 12x Plex. Was bij computerland, hehe, ik had nog 5% extra korting op de HCC prijzen..
Waar een PC Magazine toch niet allemaal goed voor kan zijn, daar zaten wat bonnen in enzo.. )
Zouden die dan op 10X kunnen?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hoe weet ik welk merk dat gebruik maakt van dit loopwerk? Ik zit ook te kijken voor een nieuwe brander.Op maandag 01 januari 2001 14:57 schreef smvs het volgende:
ga gewoon voor ANY brander met een sanyo loopwerk (zoals plextor). ook tdk heeft een modelletje met sanyo burnproof loopwerk.
Plextor dus en TDK...zijn er meer? Welk loopwerk gebruikt Lite-On.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Thats right cd's gaan kapoet na een jaartje... dat is dus erg kut als je er dingen op hebt die je niet kwijt wilt... en ALL SPEEDS moet je nooit gelovenOp maandag 01 januari 2001 19:48 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Op de That Write CD-RW's staat "All speed cetified".
Zouden die dan op 10X kunnen?
Verwijderd
Ik heb paar dagen geleden een lite-on 12x10x32 voor 449 piek gekocht (zo'n 160 piek goedkoper dan voor plextor (je betaald VET voor de NAAM.....) ik heb nu al zo'n 50 cd's geburned (platinum/princo/whatever) op 12 speed, rewritable op 10 speed en nog geen EEN foutje gehad...Lite On
Beetje vreemd om bij voorbaat te beweren dan lite-on zuigt:?
Gewoon een perfect ding...:9~
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
PLEXTOR
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.