Burner, welke?

Pagina: 1
Acties:

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 15:04

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
De Lite-On 12x10x32x burner heeft bijna dezelfde spec'sals die van Plextor, maar is ong. 100,- goedkoper. Wat zijn de voordelen van Plextor behalve dat het een goed merk is?

Groeten Johan

Cogito Ergo Credo

Verwijderd

De garantie, gaat je Plextor kapot(wat bijna nooit gebeurt), vul je ff een RMA-request in, ze komen em halen, en je hebt na een paar dagen weer een nieuwe :).
Ook zal Plextor toch iets meer Firmware-updates releasen dan Lite-On

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb alleen ervaring met Plextor en ik zou er zo 100 piek extra voor neerleggen tenzij iemand mij kan zeggen dat dat niet nodig is ;)

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
als je het verschil niet weet moet je gewoon die lite-on kopen ik ga dan voor de plextor die heeft zich al bewezen in het verleden en al zou ie 200 duurder zijn dan nog zou ik voor de plex gaan.

Verwijderd

Een cliché .. ik weet het, maar Plextor schopt echt zwaar kont. Ik ben bijna verliefd op me 12/10/32 burnproof :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 31 december 2000 19:02 schreef HlpDsK het volgende:
Een cliché .. ik weet het, maar Plextor schopt echt zwaar kont. Ik ben bijna verliefd op me 12/10/32 burnproof :)
Verliefd op je fikker ;)... Ja das wel een beetje hopeloos als je het mij vraagt :D
Nee maar seriues... Plextor kickt ASS!!! ;)

* IceStorm is ook blij met zijn 8432

• ThePhoenix
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben ook de trotse bezitter van een Plextor 12x10x32 en ik kan je verzekeren hij heerst grote tijd!
In +- 6 minuten een cd'tje van 700 mb?
Dat noem ik niet dus, en na behoorlijk cd'roms nog steeds geen Buffer underrun wat ik ook doe >:)

Ik kan hem je zeer aanbevelen, bij Dynabyte in de aanbieding 650 piek.

Verwijderd

Of fl 559,20 en geen verzendkosten .. als je weet hoe >:)

Dynabyte heeft wel leuke BASF's liggen .. 2 dozen van 10 stuks voor 35 piek of zo .. 12x 700 mb :)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 31 december 2000 19:02 schreef HlpDsK het volgende:
T' is maar dat ik niet met heel mijn computer kan trouwen :(

Heb ook de Plextor 12 speed, en die is :9:9~

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• jopiek
  • Laatst online: 06-05 15:04

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op zondag 31 december 2000 20:00 schreef HlpDsK het volgende:
Of fl 559,20 en geen verzendkosten .. als je weet hoe >:)

Dynabyte heeft wel leuke BASF's liggen .. 2 dozen van 10 stuks voor 35 piek of zo .. 12x 700 mb :)
Dan koop ik 'm dus maar bij Norrod (565,- oem, software downloaden we wel ff ;-) En trouwens ik zweer bij Verbatim zilver/blauw, in leeuwarden (euromax) voor 210,- per honderd. Een jaar geleden waren ze trouwens nog 2,50 per stuk en ze zouden i.v.m. heffingen duurder worden (merk ik niet veel van }:O

Gr. Johan, bedankt voor de reacties, ik ga voor de plextor

Cogito Ergo Credo

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Een ding is wel irritant, ik heb zelf voor de Retail gekozen, want 10x RW's zijn bijna niet te krijgen.. :'( Bij de retail zit 1 10x RW. (ik heb 607 piek betaald voor de IDE 12x Plex. Was bij computerland, hehe, ik had nog 5% extra korting op de HCC prijzen.. :P Waar een PC Magazine toch niet allemaal goed voor kan zijn, daar zaten wat bonnen in enzo.. )

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:16
Dynabyte is veel te duur, mijne kwam bij NoRRoD weg (twas wel de s maar goed, in wezen zelfde), ik mail ze wat voor versie het is, OEM of Retail (ivm garantie, toch wel een punt volgens mij) was OEM wat hun leverden, ga ik naar de winkel hebben ze me daar de Retail voor zelfde prijs mee gegeven :)
De IDE versie was er idd ook het goedkoopst volgens mij en die cd's van Dynabyte zijn top :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb ook getwijfeld tussen een groot aantal 12x10x32 branders... Plextor, Acer, Aopen, Lite-on.... Ik zag toen een aanbieding van Aopen: 484 piek retail. (Nero 5.0, CDRW en CDR + veel andere software). Helaas geen brunproof.. maar met een Maxtor 7200 rpm harde schijf is de kans op buffer underrun ERG klein... (speed measurement : 40 speed) Ik heb al wat gebrand en gaat perfect ! Dus,...misschien een Aopen ?? :)(heeft 4MB buffer btw)

• smvs
  • Niet online
ga gewoon voor ANY brander met een sanyo loopwerk (zoals plextor). ook tdk heeft een modelletje met sanyo burnproof loopwerk.

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 17:59
ga voor plextor als je het geld er niet voor uit wil geven of niet hebt koop dan A-open of Acer

Lite On :r

P@trick

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:45
Ik heb dus de Lite-On 12X10X32X IDE (is trouwens gewoon burnproof) en in mijn ogen een perfect dingetje.

Plextor (mijn vorige brander die na 3 jaar de snelheid ging missen) heeft als voordeel dat het een bekend merk is en een goede naam heeft. Wil je minder geld uitgeven dan ging ik toch voor de Lite-On waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Trouwens ook niet met de 8x versie.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

voor cdz haal ik altijd Princo's
74'ers of 80ers ze zijn beide geweldig

voor 74'ers betaal ik per honderd stuks ongeveer erm
85.- op spindels

ik haal ze iedere PC Dump dag, en heb zo mijn vaste plekkie bij de duitsers,
meestal met vriend van me samen ongeveer 400 cdz wegsjouwen daar enzo, maarja ;P

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 01 januari 2001 13:59 schreef Toewan het volgende:
Een ding is wel irritant, ik heb zelf voor de Retail gekozen, want 10x RW's zijn bijna niet te krijgen.. :'( Bij de retail zit 1 10x RW. (ik heb 607 piek betaald voor de IDE 12x Plex. Was bij computerland, hehe, ik had nog 5% extra korting op de HCC prijzen.. :P Waar een PC Magazine toch niet allemaal goed voor kan zijn, daar zaten wat bonnen in enzo.. )
Op de That Write CD-RW's staat "All speed cetified".
Zouden die dan op 10X kunnen?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op maandag 01 januari 2001 14:57 schreef smvs het volgende:
ga gewoon voor ANY brander met een sanyo loopwerk (zoals plextor). ook tdk heeft een modelletje met sanyo burnproof loopwerk.
Hoe weet ik welk merk dat gebruik maakt van dit loopwerk? Ik zit ook te kijken voor een nieuwe brander.

Plextor dus en TDK...zijn er meer? Welk loopwerk gebruikt Lite-On.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 19:48 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]
Op de That Write CD-RW's staat "All speed cetified".
Zouden die dan op 10X kunnen?
Thats right cd's gaan kapoet na een jaartje... dat is dus erg kut als je er dingen op hebt die je niet kwijt wilt... en ALL SPEEDS moet je nooit geloven

Verwijderd

ik heb de Yamaha 16x10x40 met 8 MB buffer ( weliswaar geen burnproof, maar dat heb ik toch niet nodig ). Binnen 4 minuten cd'tje gebrand gemiddeld. :)

• FiRePaTH
  • Laatst online: 12-04 23:41

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Wat is dat nou weer voor onzin
Lite On :r
Ik heb paar dagen geleden een lite-on 12x10x32 voor 449 piek gekocht (zo'n 160 piek goedkoper dan voor plextor (je betaald VET voor de NAAM.....) ik heb nu al zo'n 50 cd's geburned (platinum/princo/whatever) op 12 speed, rewritable op 10 speed en nog geen EEN foutje gehad...

Beetje vreemd om bij voorbaat te beweren dan lite-on zuigt:?

Gewoon een perfect ding...:9~

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
Inderdaad nog ff een onnodig reactie.

PLEXTOR :) heb zelf de 8x2x20 scsi, helaas :?, geen burnproof, maar wel een goede scsi kaart , en ide hdd, kan alles doen zonder de bufferunderrun, inetten, defraggen,mp3 spelen, op 8spd van een ide hdd branden en virusscannen, allemaal tegelijk..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1