Ik heb een heel raar probleem met een Matrox G450 dual (AGP) op een MSI K7T266 Pro2-RU moederbord. Dat moederbord zit er net in omdat het oude moederbord kapot was. Als ik de pc aanzet, dan komt er geen beeld, dan zet ik de pc weer uit. Ik wissel de vga-kabel van aansluiting 1 naar 2. Pc weer aan, geen beeld en weer uit. Daarna wissel ik de vga-kabel weer terug, pc aan en ik heb wel beeld. Nu doet alles het dus weer, zelfs na een reboot, maar het verhaal begint weer opnieuw als de pc een tijdje uit heeft gestaan.
Eerst dacht ik dat de videokaart kapot was, dus ik zet er een andere in, en weer hetzelfde probleem. Dan lijkt het me een probleem met het moederbord, ik heb de bios geflashed naar de laatste nieuwe, zonder resultaat. Ik heb geen idee meer hoe ik dit kan oplossen...
Alvast bedankt voor jullie suggesties.
Eerst dacht ik dat de videokaart kapot was, dus ik zet er een andere in, en weer hetzelfde probleem. Dan lijkt het me een probleem met het moederbord, ik heb de bios geflashed naar de laatste nieuwe, zonder resultaat. Ik heb geen idee meer hoe ik dit kan oplossen...
Alvast bedankt voor jullie suggesties.