ik krijg van mijn ouders een hi 25 abonnement. maar ik weet niet welke telefoon ik daar het beste bij kan nemen. de telefoon mag niks kosten. hij moet dus gratis zijn, ik zat te denken aan de nokia 6230 of de se k700i. ik weet alleen niet zoveel van mobieltjes af dus ik weet niet welke telefoon beter is. en misschien is er nog wel een betere voor niks... kan iemand mij misschien vertellen welke telefoon ik het beste kan kopen. ik gebruik de telefoon vooral voor bellen en smsen (duh) en de camera zal ik ook wel beetje gebruiken. mp3 speler boeit me niet want die heb ik al...
op GoT zijn genoeg draadjes over die telefoons. Even de search gebruiken dus
Verwijderd
Kijk eens naar de S65 van Siemens. Deze heeft 1.3 megapixel camera. De mooiste op het moment. De s700i en de 7610 hebben het ook wel, maar die zijn niet gratis denk ik!Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:11:
ik krijg van mijn ouders een hi 25 abonnement. maar ik weet niet welke telefoon ik daar het beste bij kan nemen. de telefoon mag niks kosten. hij moet dus gratis zijn, ik zat te denken aan de nokia 6230 of de se k700i. ik weet alleen niet zoveel van mobieltjes af dus ik weet niet welke telefoon beter is. en misschien is er nog wel een betere voor niks... kan iemand mij misschien vertellen welke telefoon ik het beste kan kopen. ik gebruik de telefoon vooral voor bellen en smsen (duh) en de camera zal ik ook wel beetje gebruiken. mp3 speler boeit me niet want die heb ik al...
oke bedankt, ik dacht alleen dat de siemens nooit zo goed zijn. dat ze gauw stuk gaan. maar ik zal wel even verder kijken. bedankt. de 7610 kost nu ergens 30 euro (www.gsmtrack.nl) dus dat kan er misschien ook wel vanaf...Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 13:14:
[...]
Kijk eens naar de S65 van Siemens. Deze heeft 1.3 megapixel camera. De mooiste op het moment. De s700i en de 7610 hebben het ook wel, maar die zijn niet gratis denk ik!
Verwijderd
Ik heb een 6230 genomen bij m'n Hi 20 abo. Waarom? Tja, ik vind hem persoonlijk mooier, en ik vind het jammer dat het geheugen van de k700i niet uit te breiden is. In m'n 6230 wil ik een MMC-kaart van 1 GB doen. Verder hebben beide telefoons ongeveer wel dezelfde features.
Verwijderd
6230 zou ik nemen, uitbreidbaar geheugen, en op schermpje na met praktisch alles beter...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1