Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik wil graag internetten op mijn Tungsten T, dit wil ik doe via bluetooth met mijn SE P800.
Ik heb een Orange abonnement met GPRS, en dan kan ik ook Internet acces enzo gebruiken. Echter krijg ik dit niet aan de praat!! Heeft iemand hier al ervaringen mee?

Voor het geval dat: Ja ik heb al gezocht in het forum, en nee ik heb hier niets over kunnen vinden. Daarom hoop ik dat het geen probleem zal worden dat ik deze topic heb geopent :) Aangezien er nogal vaak mensen afgeblaft worden hierdoor...

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

ALs je wilt doorverwijzen, geef dan de link op die site die over het probleem gaat.
Check. Dus?

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties :D

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Werkt het? :)

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
nee
webpro heeft problemen met de dns ofzo :(

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij mijn broertje werkt het wel maar dan met een Nokia 6310 I en een KPN abbo heeft Orange zelf er niks over. Vertel eens wat wel lukt bluetooth verbinding of GPRS verbinding doet ie het wel als je de telefoon als gewoon modem gebruikt? Ik weet het veel vragen maar het is ook effe klooien voor het werkt.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is waar,
ik blijf nog wel even klooien! De Bluetooth verbinding werkt wel gewoon goed!

ik zal me P800 eens als modem instellen en dan kijken og orange world of internet acces werkt!

Internet acces zelf werkt niet op me P800 :( wel orange world gprs

Verwijderd

Topicstarter
Deze melding krijg ik in webpro

DNS error. Please check coverage, check that the host adress in de preferences is correct, and try again. [-2]

host adres is: webpro.palm.com

even offtopic, maar mijn Tungsten T moet ik zeer regelmatig opnieuw calibreren met de digitizer...aantal keer op een dag... weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 23:00 ]

Pagina: 1