Toon posts:

covert 2 .img files naar 1 .img file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een programma dat 2 .img files kan converteren naar een 1 .img file? zodat je je spel op een dvd hebt staan?

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Ehm, je zou je spel kunnen uitpakken, maar dat gaat niet met alle spellen...
Volgens mij is er geen programma die dit automatisch doet. :?
of heb ik mijn B) vergeten

[ Voor 41% gewijzigd door Timo op 23-10-2004 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het spel al uitgepakt met winiso, maar het rare is dat ie dan niks doet!

of bedoel je dat als ik het uitgepakt heb, dan brand op dvd als img file?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 13:22 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zou je je probleem nader toe kunnen lichten? Ik kan geen kaas maken van je topic namelijk :)

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
je kunt geen 2 img bestanden omzetten naar 1
je zult ff de tussenstap moeten maken om ze uitpakken en dan bij elkaar te voegen
en vervolgens kun je dat al branden of weer omzetten naar img

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:04

Zoefff

❤ 

Je kan beide iso's met winrar extracten naar je harde schijf, en vervolgens de bestanden gewoon op een DVD'tje branden. Maar of naderhand beid spellen dan ook werken kan ik niet garanderen :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Een image van een CD kun je met een virtuele cd-drive mounten (afspelen direct uit het file). Ik ken er zo twee Alcohol 120% (30 dagen gratis trial) en Vitual Clone drive (gratis, maar beperkter in het aantal formaten). Het leuke is je kunt meerde virtuele drives aanmaken. (ik heb er twee)

Je kan dan ook de inhoud naar je HD copieren of branden naar DVD's .

Echter of dit gaat werken is afhankelijk van de beveiliging die de fabrikant van de CD's heeft aan gebracht. Je kunt testen of het werkt door niet naar DVD te branden maar naar een image file en deze te mounten met bovenstaande programma's. Als het werkt, brand de image naar DVD. Als het niet werkt, jammer.

Een alternatief is de img files op 1 dvd zetten en als je ze wilt gebruiken te mounten vanaf DVD of ze copieren naar HD en te mounten.

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1