Eej mensen.. Ik heb een probleem: ik heb de laptop van me broer zolang gekregen voor op school (ict opleiding), maar nu heeft dat ding 1 mankement. Het is een compaq armada 1592DT ... (200 mhz ofzo, maar is ff niet van belang denk ik). Het probleem is dat die een soort van hitteproblemen denk ik heeft. Als hij een tijdje aanstaat (is ook steeds verschillend; dan gebeurt het na 5 min, dan na een uur) dan wordt het beeldscherm opeens knalwit toetsen of wat dan ook reageert dan ook niet meer enzo, hij moet dan gewoon handmatig uitgezet worden. Nu is de vraag van mij, of er een toetsencombinatie ofzoiets dergelijks bestaat, waarmee het beeldscherm uitgeschakeld wordt, en een combinatie daar waarmee die weer aangezet wordt? (Er staat WinME op)...Overigens het is geen model met de functie dichtklappen = uit, openklappen = aan. Misschien bestaat er wel een programma waarmee je dit kan binden, maar dat weet ik dus niet.
edit: op een externe monitor doet hij het wel goed! Nu heb ik al een kabel van een oude monitor afgeknipt en die eraan gehangen, en toen proberen om te schakelen naar de externe monitor, maar dat werkt ook niet...
ben ten einde raad
Search heb ik al wat gezocht maar dat wijkt toch teveel af van mijn probleem.
Alvast bedankt
edit: op een externe monitor doet hij het wel goed! Nu heb ik al een kabel van een oude monitor afgeknipt en die eraan gehangen, en toen proberen om te schakelen naar de externe monitor, maar dat werkt ook niet...
ben ten einde raad
Search heb ik al wat gezocht maar dat wijkt toch teveel af van mijn probleem.
Alvast bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 13:00 ]