Misschien moeten we ook eerst een poll doen om te onderzoeken of er misschien naar verhouding wel meer windows gebruikers een poll invullen

Eerlijk gezegt hecht ik aan deze polsl weinig waarde (zie ook mening slashdot poll, waar totale onzin gevraagd wordt, wel altijd erg amusant). Maar goed, je hebt wel gelijk, het is zeker behulpzaam bedoeld! Maar ik ga er nooit van uit dat iemand windows draait (ook omdat ik dat zelf in 90% van de gevallen niet doe)! Daarnaast weet je anders nog niet welke versie er gebruikt wordt, en de menutjes zijn niet overal hetzelfde!
Klakkeloos aannemen dat iemand maar windows gebruikt is dus onzin, ook al doet mischien 90% van de mensen dat wel! Dat is al net zo belachelijk als een CD slecht mixen omdat 90% van de mensen een bragger set heeft waar het ook een beetje op moet klinken!
Maar goed, ik zal maar ff ontopic blijven:
Heb je misschien de mogelijkheid om een optische aansluiting te proberen, dan heb je een galvanische scheiding en geen last van troep die van de PC komt. Ik denk niet dat het een aardlus is. het is gewoon ruis die door je systeem gegerereed wordt. De geluidskaart filtert dit niet eruit.
Heb je geen optische mogelijkheid, dan kun je mischien de coax verbinding toch nog galvanisch scheiden. Ik weet niet niet zeker, maar volgens mij kan dat met een 1:1 trafo (pin me er niet op vast!)
[
Voor 3% gewijzigd door
voodooless op 26-10-2004 20:52
]