[dvd]Welke bestanden waar

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Hallo Mensen.

Ik heb van een vriend een DVD gekregen van I robot hij heeft ze gebrand maar hij werkt niet. Nu ben ik die bestanden 't checken maar volgens mij klopt het niet zo goed alles staat in 1 map. Op mijn andere dvd's heb je TS_audio en Video... mijn vraag is nu eigenlijk ik heb al 2 dvd's nu verbrand en weet even niet waar wat moet komen.

Misschien dat jullie even je zaklamp er over kunt laten schijnen.

Afbeeldingslocatie: http://www.404zone.nl/scripts/upload/userfiles/blogbuster/dvdbrand.JPG

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je moet deze bestanden in \TS_VIDEO zetten. En er moet ook een \TS_AUDIO zijn, maar die is bijna altijd leeg.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier schijnenen ze een goed voorbeeld te hebben van hoe het wel moet :) Verder kun je inderdaad aan de hand van een bestaande DVD redelijk eenvoudig de gewenste structuur vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.