Toon posts:

pioneer dvd firmware upgrade probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pioneer dvd 104s en wil deze regiovrij maken door firmware 1.25 te installeren maar na het checken van de dvd drive geeft ie 'file open error' aan

heeft iemand hier een oplossing voor?

ket@

Verwijderd

Doe je het wel onder DOS?

Verwijderd

Hoe kom je aan die firmware? Stuur de link maar via icq of mail ofzo anders vinden de moderators hier het misschien niet leuk... Dan zal ik het (zodra me netwerkje het doet) ook ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
yep, ik doe het onder Dos. misschien ligt het eraan dat ik die firmware al een keer geupgrade heb naar 1.23????

Verwijderd

ket@; wat is het voordeel van de 1.25 firmware tov de 123? ik heb ook de 1.23 fw (regiovirj uiteraard) en heb eigenlijk geen problemen ermee.

Verwijderd

Topicstarter
retardo, volgens mij is het bij 1.23 nog niet regiovrij (je kunt het wel nog 4 keer veranderen) en dit is bij firmware 1.25 niet, dus kun je het zo vaak veranderen als je wilt

Verwijderd

De 1.25 is (uit me blote hoofd) alleen voor 1 van de 2 104s versies... Als het goed is geeft je bios nog een nummer aan in de vorm van ????-104s (<--- bij het opstarten dus ;) maar dat had je vast wel door).... Moet je ff bij die link die ik weer van jou had kijken of je wel de goeie versie daarvoor hebt...

Verwijderd

Topicstarter
thx M4SS4CR3, probleem opgelost!

mzzl ket@

• The Ghost
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-07-2024
Misschien interesant om de oplossing ff te posten, dan hebben andere tweakers er ook iets aan en kunnen die een hoop problemen bespaard worden.

The Ghost

Verwijderd

Topicstarter
blijkt dat ik de verkeerde versie dvd speler heb :( , er zijn dus 2 versies van pioneer dvd speler 104s en daarom werkte die 1.25 fw bij mij niet

Verwijderd

Als dit ook al niet zou mogen van de moderators!!! Reverse engineering is volgens mij nog nooit voor een rechtbank strafbaar gebleken. Wel zijn er al mensen gedaagd maar uitspraak is er nog (steeds) niet over gedaan. Op zich niet zo gek natuurlijk, als je je persoonlijke licentie hebt over de data die je aangeschaft hebt, mag je er (in huiselijke kring) alles mee doen wat je wilt.
Pagina: 1